آینه الکترونیکی طرح دار

آینه الکترونیکی طرح دار:

موضوعی است که قصد داریم در این مطلب آن را به طور کامل بررسی کنیم آینه الکترونیکی طرح دار است. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون و نصب آینه جدید هستید. این مطلب را از دست ندهید.

همچنین اگر به مطالب دکوراسیونی و دکوراسیون مدرن علاقه مند هستید این مقاله می تواند برای شما جالب باشد. شیشه، آینه و نور المان هایی هستند که باعث می شوند دکوراسیون شما تا چند برابر زیباتر و دل بازتر به نظر برسد.

آینه الکترونیکی طرح دار

استفاده از آینه در دکوراسیون:

آینه یکی از اجسام دکوراتیو است. در قسمت خدمات دکوراتیو بطور کامل اجسام دکوراتیو را معرفی کرده‌ایم. اما در این قسمت به طور اجمالی آن را بررسی خواهیم کرد.

اجسام دکوراتیو اجسامی مانند شیشه ها و آینه ها، تابلوها، گلدان ها، دیوارکوب ها، قفسه ها، دیوایدر و … هستند.

از آنها برای زیباتر کردن دکوراسیون استفاده می شود. اجسام دکوراتیو معمولاً از جنس شیشه، آینه، فلز، چوب و یا سفال هستند. برای نصب این اجسام معمولاً از دیوار استفاده می‌شود. اجسام دکوراتیو می‌توانند روی زمین، دیوار و یا روی اجسام دیگر مانند کنسول ها و غیره نیز قرار بگیرند.

ترکیب نور و آینه در اجسام دکوراتیو می‌تواند باعث زیبایی چندین برابر شود.

حتماً تا به حال دیده اید که آینه و شیشه ها را معمولاً در مکانی نصب می‌کنند که در مقابل نور قرار داشته باشند. این کار به این دلیل است که انعکاس نور در آینه و رد شدن نور از شیشه باعث زیبایی بیشتر می‌شود.

انواع مختلف آینه وجود دارد. آبشاری، پازلی، گریوینگ و … هر یک از آینه های نام برده شده زیبایی منحصر به فردی دارند.

آینه الکترونیکی طرح دار نور و آینه را با هم تلفیق می‌کند. شما به طور همزمان می توانید نور و آینه را در زیباترین شکل ممکن در کنار هم داشته باشید.

آینه مدرن

اجزای تشکیل دهنده آینه الکترونیکی طرح دار:

همانطور که از اسم آینه پیداست از دو بخش اصلی آینه و قسمت الکترونیکی تشکیل شده است. قسمت آینه ای می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد. یا در طرح های متفاوت موجود باشد.

بخش اول:

آینه در رنگ های طلایی، نقره ای و برنزی و … موجود می باشد. سه رنگ نام برده شده پرطرفدارترین رنگ های آینه دکوراتیو هستند.

طرح آینه کاملاً به سلیقه ی افراد بستگی دارد.

این آینه از ابعاد خیلی کوچک تا ابعاد بسیار بزرگ موجود می باشد. از ابعاد کوچک آینه الکترونیکی طرح دار بیشتر در خانه ها و اتاق خواب ها استفاده می شود.

استفاده از طرح های با ابعاد بزرگ تر آن بیشتر مقاصد تجاری دارد. در دکوراسیون های مدرن بیشتر از آینه الکترونیکی طرح دار با طرح های ساده استفاده می شود.

بخش دوم:

قسمت الکترونیکی آینه از مدارهای الکتریکی تشکیل شده است. آنها پیچیدگی چندانی ندارند. مدار ها کمک می کنند تا لامپ ها و ال ای دی های ریز بکار رفته در آینه الکترونیکی طرح دار روشن شوند.

این موضوع زیبایی آینه را چندین برابر می کند. مدارها به مراقبت خاصی نیاز ندارند. همانطور که گفته شد ساختار آنها ساده است. آنها معمولا با وصل شدن به جریان برق کار میکنند. امکان کار کردن با باتری نیز وجود دارد.

در صورت بروز مشکل در این قسمت آینه الکترونی طرح دار آنها به راحتی قابل تعمیر می باشند. مدارهای این نوع آینه ها کاملا در دسترس و قابل تعمیر و تعویض هستند.

آینه الکترونیکی طرح دار

کاربرد آینه الکترونیکی طرح دار:

این نوع آینه ها معمولاً سلیقه افراد خاص پسند هستند. افرادی که به دکوراسیون های مدرن و لوکس علاقه دارند بیشتر به استفاده از آینه الکترونیکی طرح دار روی می آورند.

این آینه ها در دکوراسیون های کلاسیک نیز استفاده می شوند. همان طور که گفته شد نور شیشه و آینه عضو جدا نشدنی هر نوع دکوراسیونی است.

از آینه الکترونیکی طرح دار معمولاً برای زیبا سازی هال و پذیرایی استفاده می شود. می‌توان آینه الکترونیکی طرح دار را جایگزین آینه میز آرایش، کنسول و حتی آینه سرویس بهداشتی نیز کرد.

از آینه الکترونیکی طرحدار در آرایشگاه‌ها، فروشگاه های پوشاک و … نیز استفاده می شود.

این آینه ها کمک می کنند که محیط مورد نظر لوکس تر و جذاب تر به نظر برسد. بنابراین در جذب مشتری بی‌تأثیر نیستند. از آنها همچنین در زیباسازی لابی هتل ها، رستوران ها، کافه ها و … نیز استفاده می شود.

آینه دکوراتیو

مزایای آینه الکترونیکی طرح دار:

این نوع آینه علاوه بر زیبایی مزایای دیگری نیز دارد.

در صورت استفاده از آینه الکترونیکی طرح دار برای میز آرایش، نور کافی برای دید درست تامین می شود.

از نور آنها می توان در شب و در هنگام استراحت استفاده کرد. زیرا نور کمی دارند و بسیار آرامش بخش و زیبا هستند.

آنها برای جلب توجه مشتریان و برای زیبا سازی دکوراسیون در مکان های تجاری نیز استفاده می شوند.

برای عکاسی در منزل و بلاگری، همچنین برای دکور آتلیه ها، آینه الکترونیکی طرح دار می تواند بسیار مناسب باشد.

آینه چراغ دار

قیمت آینه الکترونیکی طرح دار:

قیمت این نوع آیینه ها به طرح مورد نظر، نوع لامپ های بکار رفته و متراژ آینه بستگی دارد. اما در حالت کلی قیمت این نوع آینه ها تفاوت بسیاری با آینه‌ دکوراتیو معمولی ندارد. نسبت به زیبایی و جلوه این آینه ها، آنها به صرفه نیز می باشند.

طبیعی است که هرچه متراژ آینه بزرگتر باشد. یا لامپ های به کار رفته قوی تر و بیش تر باشند. یا طرح آینه پیچیدگی بیشتری داشته باشد. قیمت آینه الکترونیکی طرحدار بالاتر می رود.

رنگ این نوع آینه ها هم در قیمت آن بی تاثیر نیست. ولی رنگ های مختلف آینه تفاوت قیمتی چندانی ندارند.

قیمت یکی از المان های مهم و تاثیرگذار در خرید است. انتخاب کمپانی نیز بسیار اهمیت دارد.

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که در مجموعه سهند دُر تمامی خدمات با کیفیت بالا، نصب، ضمانت و خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند.

خیال شما از بابت کیفیت کاملا راحت باشد. داشتن دکوراسیون زیبا حق تمامی افراد است.

بنابراین مجموعه ما سعی دارد تمامی خدمات را با قیمتی مناسب ارائه دهد. تا تمامی افراد بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند. همچنین قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا باعث رضایتمندی بیشتر مشتریان خواهد شد.

هدف ما جلب رضایت مشتریان است. همین موضوع باعث شده است که این مجموعه سی سال تجربه موفق در زمینه تولید انواع آینه الکترونیکی طرح دار و دیگر خدمات داشته باشد.

به ما اعتماد کنید… با سند مانند الماس ای بدرخشید…

در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با شماره های که موجود در صفحه تماس بگیرید. از مشاوره رایگان در تمامی ساعات شبانه روز بهره مند شوید.

برای اطلاع از قیمت های به روز و پاسخ‌های سوالات خود می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید. همکاران ما در تمامی ساعات آماده پاسخگویی به شما هستند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید 🙂

66010017 66023214