کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی و اطلاعات مربوط به این محصول از مواردی است که سعی داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم.
ساختمان سازی و معماری یکی از مهم‌ترین جوانب زندگی جوامع مختلف بشری است.

وجود امنیت در منازل و ساختمان‌های مختلف از مواردی است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای این که بتوانید یک ساختمان امن با کیفیت بالا داشته باشید، حتما باید تجهیزات و امکانات قوی داشته باشید.

در گذشته درب‌های ساختمان‌های مسکونی و اداری از آهن و یا فلزات سنگین ساخته می‌شد. وزن و حجم بسیار زیاد از مشکلات آنها بود.
جدا از این موارد، امنیت درب‌های فلزی چندان بالا نبود. با بالا رفتن از درب و یا شکستن قفل فرد می‌توانست به راحتی وارد ساختمان شود.

همانطور که می‌دانید، درب ورودی اولین قسمت ساختمان است که افراد از این قسمت رفت و آمد می‌کنند. بغیر از این موارد برای این که رفت و آمد راحت تر باشد و یا از تجهیزات ساختمان محافظت شود، بهتر است از سایر گزینه‌های جدید موجود در بازار استفاده کرد.
تصمیم گرفتیم تا در این مقاله اطلاعات کلی درباره کرکره برقی فولادی و نکات مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کرکره برقی فولادی

اطلاعات کلی درباره کرکره برقی

کرکره برقی را می‌توان یکی از جدیدترین و بهترین اختراعات بشر در زمینه ساختمان سازی و معماری دانست.

این اختراع به دلیل وجود امنیت بیشتر و همچنین برخورداری از سرعت بیشتر در ورود و یا خروج افراد یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است که می‌توانید از آن استفاده کنید تا از این طریق امنیت ساختمان خود را تضمین کنید.
کرکره‌های برقی جزو آن دسته از محصولاتی است که از تنوع زیادی نیز برخوردار است.

پس اگر علاقه مند به طرح‌های زیبا هستید، کرکره برقی می‌تواند یک گزینه مناسب برای استفاده باشد.
این محصول به دلیل استفاده از موتور در سیستم داخلی خود دیگر نیازی به صبر کردن برای باز یا بسته شدن درب ندارد.
در بازار انواع مختلفی از کرکره برقی وجود دارد. کرکره برقی فولادی یکی از چندین نوع کرکره‌های برقی است که از نظر امنیت حرف اول را می‌زند.

.

ویژگی های کرکره برقی فولادی:

.

همانطور که از اسم این کرکره برداشت می‌شود مهم‌ترین ویژگی کرکره برقی فولادی مقاومت و دوام بسیار بالای آن است.
این کرکره ها نسبت به کرکره های آلومینیومی و پلی کربنات طول عمر بسیار بالاتری دارند و شما می‌توانید سال‌ها از آنها استفاده کنید.
آنها عایق هستند و گرما و حرارت را عبور نمی دهند. همین امر باعث می شود برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی از این کرکره ها استفاده شود.

امنیت یک نکته مورد توجه در هنگام خرید کرکره برقی است. یکی از وظایف کرکره های برقی ایجاد امنیت می باشد. کرکره های فولادی به طور کامل این امنیت را برای شما ایجاد می کنند.
کرکره های فولادی، ضد سرقت هستند.
آنها در برابر هر نوع ضربه مقاوم اند و این امنیت بالایی ایجاد می‌کند.

کرکره برقی فولادی

موارد استفاده از کرکره های فولادی:

کرکره برقی فولادی یکی از برترین و پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار در زمینه کرکره برقی است.
آنها به واسطه بدنه قوی خود می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای آن دسته از افرادی باشند که امنیت را در دستور ساخت ساختمان خود لحاظ می‌کنند.

کرکره فولادی یا همان Steel Electric Shutter یکی از گزینه‌هایی است که در بسیاری از سازه‌های بزرگ و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در بسیاری از کارخانه‌ها و یا انبارهای بزرگ، برای درب ورودی انتخاب افراد کرکره برقی فولادی است.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های کرکره برقی فولادی این است که در برابر ضربه و آسیب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

این عامل باعث می‌شود تا از این محصول برای سازه‌هایی که امنیت در اولویت آن‌ها است، استفاده شود.
جدا از این مورد، این محصول آسیبی در برابر عوامل فیزیکی مانند طوفان، باد، تغییرات دما و یا مواردی از این قبیل نخواهد دید.

به همین دلیل برای کارخانه‌ها و یا ساختمان‌هایی که در خارج از شهر نیز قرار دارند، این گزینه می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.

بدنه کرکره فولادی:

کرکره برقی فولادی به واسطه بدنه قوی خود و وجود فلز در تیغه و بدنه خود از عمر بسیار بالایی برخوردار است. این به این معنی است که می‌توان تا بیش از 30 سال از این کرکره استفاده کرد.

وجود پوشش دایمی الکترواستاتیک و متالیک در بدنه این محصول باعث می‌شود تا عمر این کرکره به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. این نوع از رنگ‌ها به عنوان پوشش بر روی بدنه پیاده می‌شوند. وجود این پوشش باعث محافظت از ورود اشعه خورشید می‌شود.

جدا از نور خورشید، رنگ‌های الکترواستایتک و متالیک از عواملی است که باعث می‌شود کرکره برقی فولادی در برابر تغییرات جوی مانند سرمای زمستان و یا گرمای تابستان از مقاومت بسیار مناسبی برخوردار باشد.

کرکره های ضد سرقت:

جدا از این موارد، کرکره‌های فولادی موجود در بازار از نوع ضد سرقت هستند. بسیاری از افراد قبل از خرید کرکره برقی به دلیل وزن پایین و یا بدنه نازک‌تر از درب‌های معمولی نگران امنیت ساختمان خود هستند.

این در حالی است که این کرکره برقی به دلیل وجود سیستم ضد سرقت و بدنه قوی خود می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب و خریداری باشد.

این عوامل در کنار یک دیگر باعث می‌شوند تا این کرکره ها یک گزینه بسیار مناسب و کاربردی برای انتخاب در همه‌‌ی ساختمان‌ها باشد.

کرکره فولادی و کرکره برقی رول گیتر

مزایا و معایب کرکره برقی فولادی:

یکی از عیب های کرکره فولادی این است که هنگام حرکت صدای زیادی ایجاد می‌کند. این صدا ممکن است در بسیاری از موارد کمی آزار دهنده باشد.
اگر ایجاد صدا در هنگام جمع و باز شدن کرکره برای شما مهم است به این موضوع توجه داشته باشید.

یکی دیگر از عیب های کرکره های فولادی قیمت بالای آن است. همانطور که به آن اشاره شد کرکره های فولادی قیمت بالایی دارند و همین مورد باعث می‌شود برخی از افراد از خرید آن صرف نظر کنند.
اما توجه داشته باشید که شرکت سهند در با حذف واسطه این خدمات را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد.

از معایب این کرکره ها که بگذریم کرکره های فولادی مزایای بسیاری دارند.
به برخی از این ویژگی ها در قسمت های فوق اشاره کردیم. کرکره های فولادی بسیار مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند. آنها ضد سرقت و عایق حرارت هستند.
از کرکره برقی فولادی می توان تقریباً در همه جا استفاده کرد. آنها برای کاربردهای متفاوت و در شرایط آب و هوایی مختلف (مناطق خشک و رطوبتی) مورد استفاده قرار می گیرند.

کرکره های آلومینیومی یا کرکره های فولادی :

در مقاله کرکره برقی آلومینیومی ، این کرکره ها را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم.
اما در این قسمت برای مقایسه آنها باید بگوییم که هر یک از این کرکره ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
کرکره های آلومینیومی نسبت به کرکره های فولادی رنگ پذیری بهتری دارند. آنها از تنوع رنگی بیشتری نیز برخوردار هستند.

در موارد مختلف ممکن است وزن تیغه های کرکره های فولادی بیشتر باشد و این یعنی به موتوری قدرتمندتری برای حرکت آنها نیاز است.
یکی دیگر از تفاوت های مهم این دو کرکره تفاوت در قیمت آنهاست.

کرکره فولادی به دلیل نوع ساختار و متریالی که دارد، قیمت بالاتری دارد و کرکره آلومینیومی از کرکره فولادی ارزان‌تر است.
تیغه های آلومینیومی می توانند در کارگاه های نسبتاً کوچک نیز ساخته شوند اما ساخت تیغه های فولادی به کارخانه های پیشرفته با دستگاه های صنعتی نیاز دارد که این یک عامل تاثیر گذار در قیمت است.

توجه داشته باشید که قیمت کرکره های فولادی با توجه به کاربرد و ویژگی هایی که دارند کاملا مقرون به صرفه می باشد.

محافظ درب

کرکره های فولادی ضد سرقت:

کرکره های فولادی به خودی خود از امنیت بالایی برخوردارند. اما این امنیت با کرکره های ضد سرقت بیشتر نیز خواهد شد.
با استفاده از کرکره های فولادی ضد سرقت می‌توان امنیت را بسیار بالاتر برد.
کرکره های فولادی ضد سرقت تقریبا همانند کرکره های فولادی ساخته می شوند با تفاوت اینکه در کرکره های فولادی ضد سرقت قسمتی برای قفل مجزا وجود دارد.
شما می توانید در دو طرف کرکره قفل هایی نصب کنید که این باعث چند برابر شدن امنیت می‌شود.
کرکره های فولادی ضد سرقت از نظر قیمت تفاوت بسیار زیادی با کرکره های عادی ندارند. آنها نیز در موارد مختلف قابل استفاده هستند.

برای مکان های تجاری مثل طلا فروشی ها و… بیشتر از این نوع کرکره استفاده می شود.

سوال دارید؟ با ما تماس بگیرید:)

66010017 66023214

جمع بندی:

موارد زیر از ویژگی های مهم کرکره برقی فولادی هستند:

امنیت بالا

شاید بتوان اصلی‌ترین ویژگی کرکره برقی فولادی را امنیت بسیار بالای آن در برابر مشخصه‌های مختلف دانست. یکی از اصلی‌ترین عواملی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند، بحث امنیت ساختمان و تجهیزات مربوط به آن است.

این کرکره جزو آن دسته از نمونه‌هایی است که در بسیاری از سازه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ضد استهلاک و خرابی

همانطور که می‌دانید، درب‌های فلزی در اثر گذر زمان ممکن است دچار اکسیداسیون یا همان زنگ زدگی شوند. اکثر این قبیل محصولات دچار این مشکلات می‌شوند.

این مشکل درباره کرکره برقی فولادی صدق نمی‌کند. این موضوع را می‌توان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های کرکره برقی فولادی دانست.

البته این موضوع را نباید فراموش کرد که درب‌های اتوماتیک و کرکره‌های برقی نیز بر اثر عوامل طبیعی مانند طوفان ممکن است دچار آسیب و استهلاک شوند.

کرکره برقی فولادی به لطف بدنه قوی و وزن سنگین خود می‌تواند مقاومت بسیار مناسبی در برابر آسیب و مشخصه‌های طبیعی داشته باشد.

این کرکره ها مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و رطوبت دارند. وجود ترکیبی از فولاد و آلومینیوم ضد زنگ از دلایل آسیب ناپذیری در برابر شرایط محیطی است.

عایق مناسب برای جلوگیری از هدر رفت انرژی

یکی دیگر از ویژگی‌های این  کرکره برقی این است که مقاومت نسبتا بالایی در برابر هدر رفت انرژی دارد. در بسیاری از مواقع، کرکره‌های برقی انرژی و توان بسیار زیادی را مصرف می‌کنند.

این موضوع درباره کرکره برقی فولادی صدق نخواهد کرد. عایق بندی بسیار مناسبی در قسمت بدنه و موتور صورت گرفته است. این عامل به نوبه خود باعث خواهد شد تا این کرکره در لیست کم مصرف‌ترین کرکره‌های برقی موجود در بازار قرار بگیرد.

عمر بالا

باید به این موضوع اشاره کرد که این محصول اگر درست نگه داری شود و سرویس مناسبی داشته باشد. می‌تواند تا 30 سال نیز عمر کند.

.

قیمت کرکره برقی فولادی در بازار چقدر است؟

.

پس از آن که ویژگی‌های کرکره برقی فولادی را مورد بررسی قرار دادیم، اکنون زمان آن رسیده است که قیمت این محصول را بررسی کنیم. عوامل مختلفی در بازار وجود دارد که می‌تواند بر قیمت این محصول تاثیرگذار باشد.

عواملی مانند نوع موتور، میزان مقاومت و ضخامت دیواره بدنه، اندازه و . . . از مواردی است که می‌تواند در قیمت گذاری این محصول تاثیرگذار باشد. به همین دلیل بهتر است برای این موضوع حتما اطلاعات کافی درباره محصول خود را به دست آورید.
پیشنهاد می‌کنیم تا با یک مشاور حرفه‌ای در این زمینه در ارتباط باشید. مشاوره رایگان و تخصصی ما را از دست ندهید و با شماره های موجود تماس بگیرید.

مجموعه سهند در با حذف واسطه، محصولی با کیفیت را با قیمتی مناسب ارائه میکند.
ارئه محصولات با درجه کیفی بالا و قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش از ویژگی های این مجموعه است.