نمای فین گلس

نمای فین گلس

نمای فین گلس از برترین نماها

نمای فین گلس موضوعی است که می‌خواهیم امروز به آن بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم. امروزه از متریال شیشه در بیشتر وسایل استفاده می‌شود. جوامع روز به روز مدرن‌تر می‌شوند. این مدرنیته را به خوبی می‌توان در وسایل طراحی شده اخیر مشاهده کرد. همین مدرنیته نیز موجب شده است که معماران و طراحان ساختمان به طراحی وسایل به صورت مبتکرانه و استفاده از متریال‌های جالب و جدیدتر روی آورند.

یکی از متریال‌های بسیار جالب و چالش برانگیز، شیشه است. شیشه به علت شکننده و ضعیف بودن به شدت آسیب پذیر است. کار با آن از سخت‌ترین کارها در زمینه تولید و طراحی وسایل به شمار می‌رود. اما امروزه معماران به استفاده از این متریال در ساخت ابزار روی آورده‌اند. آنها توانسته‌اند زیباترین طراحی‌ها را از دل شیشه بیرون بکشند. از نمونه استفاده از شیشه می‌توان به پنجره‌ها و درب‌ها اشاره کرد. اما امروز اینجاییم تا زمینه دیگری از استفاده از شیشه را با هم بررسی کنیم. امروز می‌خواهیم نمونه‌ای از نمای شیشه‌ای را به شما معرفی کنیم.

نمای فین گلس

نمای فین گلس چه نمایی است؟

نماهای شیشه‌ای در حقیقت نوعی از طراحی خیره کننده با شیشه است. حتما تا به حال با ساختمان‌هایی روبه‌رو شده‌اید. ساختمان هایی که نمایی تماما شیشه‌ای داشته‌اند و ظاهر شیشه‌ای آنها چشمان شما را به خود خیره کرده است. این نما نیز از دسته همان نماهاست. در حقیقت این نما متشکل از شیشه‌هایی جداگانه است. هرکدام به جهت عمودی از بالا تا پایین ساختمان قرار می‌گیرند. این شیشه‌ها سپس به وسیله اتصالات و نگهدارنده‌های عموما اسپایدری به بافت شیشه‌ای متصل و بدین صورت در جای خود قرار می‌گیرند. اتصلات مورد استفاد نیز تماما از جنس فولاد بسیار قوی و ضد زنگ هستند. آنها با قرار گرفتن در ارتفاعات بالا نیز هیچگونه آسیبی نبینند.

مزایای استفاده از نمای شیشه‌ای فین گلس

نمای تمام شیشه ای و زیبا

طراحی نمای اسپایدر فین گلس به صورتی است که اتصالات آن بسیار ظریف، در زیر و کناره‌های شیشه کار شده‌اند. همین طراحی منحصر به فرد موجب شده است که از بیرون هیچگونه اتصالاتی دیده نشود و نما به گونه‌ای به نظر برسد که انگار کاملا از شیشه است و به جایی متصل نیست. همین نیز زیبایی خیره کننده‌ای به فین گلس بخشیده است که نظیر آن را در هیچ نمایی نمی‌توان دید.

شفافیت بسیار بالا

فین گلس روشی است که برای شفاف شدن نمای ساختمان استفاده می‌شود. در نمای فین گلس این شفافیت به اوج خود می‌رسد. همین موضوع نیز نه تنها به گیرایی نما به طور کلی، که بر زیبایی کار نیز می‌افزاید. از طرف دیگر در این نما به جای استفاده از ستون یا سیم‌های نگهدارنده تماما از شیشه استفاده شده است. این کار به زیبایی و شفافیت می‌افزاید.

انعطاف پذیری نمای بالا

جدا از زیبایی ظاهر این نما، فین گلس به شدت انعطاف پذیر است. این بدان معناست که نمای شیشه‌ای فین گلس را می‌توان بر اساس هر سازه‌ای تنظیم کرد. این نوع نما دارای بخش‌های شیشه‌ای و اتصالات بسیار است. بخش ها می‌توانند با توجه به نوع استفاده شما کاملا تغییر کنند. شما قادر خواهید بود که از این نما در هرکجا استفاده کنید.

دوام بسیار بالای نما

این نما در مقابل هر گونه تغییرات آب و هوایی و هرگونه عوامل طبیعی کاملا ایمن است. می‌تواند به خوبی از سازه شما در برابر این عوامل محافظت کند. نماهای فین گلس ضد آب نیز هستند. در آنها از مواد استنلس استیل استفاده شده است. این مواد می‌تواند از زنگ زدگی نیز جلوگیری کند.

نمای فین گلس

نمای فین گلس

جمع بندی

نمای فین گلس موضوعی بود که امروز در این مقاله به آن پرداختیم. شما به خوبی با این نمای برتر آشنا شدید.

امروزه می‌توان استفاده از شیشه را در بسیاری از وسایل ساختمان‌ها مشاهده کرد. یکی از نماهای برتری که از شیشه استفاده می‌کند نیز نمای شیشه‌ای فین گلس است. ما در این مقاله این نما و همه مزایای آن را برای شما توضیح دادیم.

شما می توانید با شناختن این موارد، بهترین درب را برای خود انتخاب کنید.

سوال دارید؟ با ما تماس بگیرید:)

66010017 66023214