نمای آسانسور شیشه ای

نمای آسانسور شیشه ای

نمای آسانسور شیشه ای نمایی بسیار لوکس برای آسانسور شما

نمای آسانسور شیشه ای و آسانسور لوکس موضوعی است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم. آسانسورها از برترین وسیله‌های اختراع بشر هستند.

از زمان تولید اولین آسانسورها دیگر نیازی به طی کردن پله‌های بسیار برای رسیدن به یک طبقه نبود و آسانسورها به راحتی می‌توانستند شما را به طبقه مورد نظر برسانند.

شما تنها با فشردن یک دکمه، راه هزاران پله را در عرض یک ثانیه طی می‌کنید.

به دلیل همین مزیت امروزه آسانسورها به رکن جدایی ناپذیر زندگی‌های ما تبدیل شده‌اند و اگر ساختمانی مجهز به این وسیله برقی نباشد شاید مایل به خرید آپارتمان در آن ساختمان نباشیم.

یا شاید ترجیحا به مراکزی که آسانسور ندارند مراجعه نکنیم. اگرچه معمولا ساختمان های نو ساز امروزی بدون آسانسور نیستند.

آسانسور نیز یکی از مواردی است که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تغییرات بسیاری داشته است. موضوع مورد بررسی در این مقاله نمای آسانسور شیشه ای است.

یکی از انواع آسانسور ها آسانسور های شیشه ای هستند. این آسانسور ها علاوه برکاربردی که دارند، به زیباتر شدن ساختمان نیز کمک می کنند.

خود آسانسور شیشه ای نیز انواع مختلفی دارد که در ادامه مطلب با آنها آشنا خواهیم شد.

موارد استفاده از نمای آسانسور شیشه ای:

در هر جا که از آسانسور شیشه ای استفاده شود، به نمای شیشه ای برای آسانسور نیز نیاز پیدا می شود. از آسانسور شیشه ای برای زیبایی و جذابیت بیشتر استفاده می شود. از همین جهت معمولا نمای آسانسور شیشه ای در مراکز تجاری، هتل ها و ساختمان های لوکس و خاص به کار می رود. یکی از معروف ترین و جذاب ترین آسانسور های شیشه ای ایران در برج میلاد قرار دارد.

موارد استفاده از نمای آسانسور شیشه ای بصورت خلاصه:

1.مراکز خرید

2.هتل ها

3.رستوران های خاص

4.انواع پاساژها

5.برخی از ساختمان های مسکونی

6.ساختمان های اداری

7.داخل خانه های ویلایی چند طبقه و دوبلکس

و …

نمای آسانسور شیشه ای

نمای آسانسور شیشه ای:

آسانسور شیشه‌ای همانطور که از نام آن پیداست، نوعی آسانسور بسیار خاص است که تماما از ظاهری شیشه‌ای برخوردار است.

معمولا آسانسورها به صورت اتاقک‌هایی سر پوشیده هستند که با ورود به آنها دیگر نه فضای بیرون را می‌توانید ببینید و نه از بیرون به شما دسترسی دارند.

اما این آسانسورها از دیواره‌هایی تماما شیشه‌ای ساخته شده‌اند که موجب می‌شود هم شما بتوانید تمام فضای اطراف و منظره‌های بسیار زیبای پاساژ‌ها و یا فضاهای باز را ببینید، هم دیگران بتوانند از بیرون شاهد حضور شما در آسانسور باشند.

آسانسور شیشه ای هم اتاقک شیشه ای دارد و هم مسیر رفت و آمد آسانسور کاملا از شیشه ساخته شده است. یکی از پیشرفت‌های تکنولوژی استفاده از شیشه در زمینه طراحی و ساختمان سازی بود.

این روزها از شیشه در ساخت بسیاری از ابزار و وسایل همچون درب‌های شیشه‌ای، پنجره‌های مدرن و هر وسیله‌ای که فکر آن را بکنید استفاده می‌شود.

حالا نیز با آسانسورهای شیشه‌ای رو به رو هستیم که از برترین استفاده‌های شیشه به شمار می‌رود. استفاده از شیشه به عنوان بزرگ‌ترین مزیت، ظاهری لوکس و بسیار زیبا به محصول شما هدیه می‌کند.

آسانسورهای شیشه‌ای نیز بیشتر در مکان‌های تجاری و رسمی دیده می‌شوند و با زیبایی خود یک ظاهر فوق العاده به محیط مورد نظر شما می‌بخشند.

مزایای استفاده از نمای آسانسور شیشه ای

جنس بسیار خوب شیشه :

آسانسورهای شیشه‌ای شاید اولین خصیصه‌ای که به ما نشان دهند لوکس بودن باشد، اما این تنها مزیت آنها نیست. با ما همراه باشید تا مزایای برتر این نوع از آسانسور را با هم بررسی کنیم.

در ساخت نمای این نوع آسانسورها نه از شیشه معمولی و یا سکویت بسیار با کیفیت، بلکه از نوعی شیشه به نام لمینت استفاده شده است.

شیشه‌های لمینت در حقیقت شیشه‌هایی چند لایه هستند که به دلیل چند لایه بودن خود، بسیار محکم نیز می‌باشند. همین قدرت شیشه موجب می‌شود که آسانسور به هنگام شکستن خرد نشده و به هیچکسی آسیب نرسانند.

ماندگاری بالا :

از دیگر ویژگی‌های لمینت که موجب بهتر شدن آن نسبت به سکوریت می‌شود و در این شیشه نیز به کار رفته است آن است که این شیشه‌ها هرگز رنگ روز اول را از دست نمی‌دهند و همچنین هیچگونه خط و فرسایشی در آنها نیز به وجود نمی‌آید.

پس با داشتن این آسانسورها دیگر نیازی به تعمیر و یا رنگ مجدد شیشه ندارید.

شست و شو آسان :

شیشه‌های لمینت آسانسور شیشه‌ای به مراتب از شیشه‌های سکوریت قابلیت شستشوی بالاتری دارند. بدین ترتیب شما به راحتی می‌توانید خود به تمیز کردن شیشه‌های آسانسور بپردازید.

قیمت مقرون به صرفه :

این آسانسورها اگر چه از پیشرفته‌ترین محصولات هستند اما بر خلاف تصور شما، حتی قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارند. شما می‌توانید با توجه به مکان مورد استفاده خود بهترین آسانسور را برای خود و مشتری‌های خود انتخاب کنید.

دلباز و هیجان انگیز بودن:

از آنجایی که بیرون از آسانسور در هنگام حرکت آسانسور مشخص است، استفاده از این نوع آسانسور با نمای شیشه ای برای افراد لذت بخش و هیجان انگیز است.

مشاهده ارتفاع زیر پا و فاصله گرفتن از زمین یا برعکس می تواند برای افراد جالب باشد.

علاوه بر مزیت گفته شده آسانسور های شیشه ای بسیار دلباز نیز هستند. آسانسور معمولی یک اتاقک کوچیک و بسته است که می تواند دلهره آور باشد. بخصوص برای افرادی که ترس از تنگنا و فضای بسته دارند. اما آسانسور شیشه ای این مشکل را ندارد.

البته افرادی که از ارتفاع ترس دارند ممکن است با آسانسور های شیشه ای نیز مشکل داشته باشند.

زیبایی خیره کننده :

این نوع آسانسورها معمولا بسیار لوکس و زیبا طراحی و ساخته می شوند.

از آنجایی که معمولا از نمای آسانسور شیشه ای برای مراکز تجاری و خاص استفاده می شود، ظاهر آن باید قابل قبول و جذاب باشد. به عبارتی آسانسور لوکس باشد.

معمولا قبل از ساخت و پیاده سازی این نوع آسانسور لوکس به صورت سه بعدی طراحی می شود.

انواع مختلف آسانسور های شیشه ای قابل ساخت و پیاده سازی هستند. مثل:

1. آسانسور استوانه ای شیشه ای

2. آسانسور کپسولی شیشه ای

3. آسانسور با اتاقک مستطیلی

و …

نمای آسانسور شیشه ای

محل نصب آسانسور لوکس شیشه ای:

آسانسور های شیشه ای با آسانسور های معمولی تفاوت هایی دارند. این نوع آسانسور ها را نمی توان در هر جایی نصب کرد. معمولا برای نصب نمای شیشه ای آسانسور لوکس دو مکان در نظر گرفته می شود.

1. داخل ساختمان

2.دیواره ساختمان

این آسانسور ها یک اتاقک شیشه ای دارند. مسیر رفت این اتاقک نیز باید شیشه ای باشد. بنابر این نمی توان این آسانسور را از اسکلت ساختمان عبور داد. باید نمای بیرونی ساختمان یا نمای داخلی دید داشته باشند.

متریال تشکیل دهنده آسانسور شیشه ای:

1.شیشه سکوریت، شیشه لمینت یا …

2.اتصالات، چسب و …

3.موتور درب اتوماتیک

4.پروفیل درب اتوماتیک

5.چشمی

6.جک هیدرولیکی

7.کابل های مخصوص کشش

8.کامپیوتر

9.ترمز ها و استپ های هر طبقه

10.صفحه کلید برای دستور دادن به آسانسور

11.کابین آسانسور

12.نمای شیشه ای آسانسور برای حرکت آسانسور داخل آن

و …

کابین استوانه ای

کابین

جمع بندی نمای آسانسور شیشه ای:

نمای آسانسور شیشه ای موضوع جالبی بود که امروز در این مقاله به آن پرداختیم.

این روزها آسانسورها با انواع مدل ساخته می‌شوند. از جمله موادی که در ساخت ابزار جدید به شدت استفاده می‌شود، شیشه است. امروزه از شیشه برای دادن ظاهری لوکس و بسیار زیبا به محصول استفاده می‌کنند.

آسانسور شیشه‌ای نیز از لوکس‌ترین آسانسورها برای شما به شمار می‌روند.

این آسانسورها از دیواره‌های شیشه‌ای و شفافی ساخته شده‌اند که باعث می‌شود به راحتی بتوانید از دیدن مناظر داخل و خارج لذت ببرید.

لیست مزایای:

1. زیبایی فراوان

2. تنوع بالا

3. ظاهر مدرن

4. قابلیت دید از داخل

5. قابلیت دید از بیرون

6. ایجاد احساس هیجان

9. ایمن

10. قیمت بصرفه

سوال دارید؟ با ما تماس بگیرید:)

09120729724

66010017 66023214