شیشه دو جداره

شیشه دو جداره برترین شیشه برای خانه شما!

شیشه دو جداره یکی از برترین شیشه‌هاست که امروز می‌خواهیم راجع به آن با شما صحبت کنیم. شیشه‌ها امروز در انواع مختلفی تولید می‌شوند. هر کدام از این شیشه‌ها در تلاشند تا کیفیتی بهتر از خود نشان دهند و تمامی نیازهای مشتریان را برطرف کنند. پنجره نیز یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه است. از طریق پنجره‌ها ما می‌توانیم نور خورشید و هوای تازه دریافت کنیم و از این نظر بسیار حائز اهمیت هستند. اما از طرف دیگر همین پنجره‌ها می‌توانند با انتقال سر و صداهای بیرون از خانه به درون خانه، موجب ایجاد آلودگی صوتی و سلب آرامش شما گردند. اما چه عاملی موجب می‌شود که یک پنجره آرامش ما را بر هم زند؟

شیشه دو جداره

شیشه‌های دو جداره چه نوع شیشه‌هایی هستند؟

این شیشه‌ها در حقیقت همان شیشه‌های عادی هستند. اما در صورتی که چند عدد از آن‌ها را روی هم بگذارید! شیشه‌های دو جداره از روی هم قرار گرفتن چندین لایه شیشه ساده تهیه می‌شوند. شاید برای شما سوال باشد که خب چگونه شیشه‌ها را بر روی هم سوار می‌کنند و فاصله میان شیشه‌ها چه می‌شود؟ در حقیقت همین فاصله میان شیشه‌ها در شیشه دو جداره و معمولی است که آن دو را از هم متمایز می‌کند. یک شیشه دو یا چند لایه، فضای میان لایه‌های خود را با نوعی گاز و یا هوایی خشک پر می‌کند. در شیشه ساده چنین اتفاقی نمی‌افتد و همین فضا موجب به وجود آمدن ویژگی‌های جالبی در شیشه‌های چند لایه می‌شود.

مزایای استفاده از شیشه‌های دوجداره

نداشتن یک شیشه مناسب! اغلب پنجره‌ها با داشتن شیشه‌های معمولی و یک لایه، به راحتی کوچک‌ترین صداها را نیز از خود عبور می‌دهند و به همین صورت موجب گرفتن آرامش ما می‌شوند. ما امروز می‌خواهیم نسلی از شیشه‌ها را به شما معرفی کنیم که می‌توانند آرامش شما را تضمین کنند.

ویژگی‌های شیشه دوجداره

عدم اتلاف انرژی

همانطور که پیش از این نحوه تهیه این شیشه‌ها را خدمت شما توضیح دادیم، این شیشه‌ها به دلیل همان فضای خالی موجود در میان هر دو لایه، به برترین عایق تبدیل شده‌اند. یکی از مواردی که این شیشه می‌تواند در مقابل آن عایق باشد، انرژی است. انرژی‌هایی همچون انرژی گرما و سرما که با استفاده از این شیشه دیگر در تابستان و زمستان به هدر نخواهند رفت! بدین صورت شما با خرید شیشه دو جداره تا ده‌ها درصد در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید.

برقراری آرامش در محیطی ساکت

حتما شما هم دوست دارید تا در عین لذت بردن از یک پنجره بزرگ و استفاده از نور آفتابی که از آن به داخل خانه می‌تابد، آرامش خود را نیز به خوبی حفظ کنید. گاهی پنجره‌ها تمامی سر و صدای جهان بیرون را به درون خانه انتقال می‌دهند و سر و صداها یک لحظه ما را آرام نمی‌گذارند. حالا پنجره دو جداره این مشکل را حل کرده است و شما با داشتن این پنجره می‌توانید از دست تمامی صداهای مزاحم به راحتی خلاص شوید.

عدم آسیب رسانی در هنگام زلزله

از نگرانی‌هایی که همیشه در رابطه با پنجره‌ها داریم، شکستن آن‌ها در هنگام زلزله است. شیشه‌های دو جداره به دلیل ساختار بسیار محکم و چند لایه خود به راحتی قابلیت مقاومت حتی در برابر سنگین‌ترین زلزله‌ها را نیز دارند.

شیشه دو جداره
شیشه دو جداره

جمع بندی

شیشه دو جداره از برترین شیشه‌ها بود که امروز راجع به آن با شما صحبت کردیم. این شیشه‌ها از چندین لایه شیشه ساده بر روی هم تهیه شده و با کیفیت‌ترین شیشه را برای پنجره شما به ارمغان می‌آورند. با داشتن شیشه دوجداره از هر سر و صدای مزاحمی خلاص شوید و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید.

سوال دارید؟ با ما تماس بگیرید:)

66010017 66023214