سقف شیشه ای برای استخر

گیف سقف شیشه ای استخر

استخرهای شنا در هر دو واحد مسکونی و تجاری استفاده می شوند. در ویلا ها، باغ ها، برخی مجتمع ها و… از سقف شیشه ای برای استخر استفاده می شود.

اما استخر بدون سقف شیشه ای معمولا کاربرد کمتری دارد. طرفداران استخر های سر پوشیده بیشتر هستند.

دلیل آن مشخص است. در جاهایی که سقف شیشه ای برای استخر استفاده نمی شود. تنها می توان در روزهایی که هوا گرم و صاف است. از استخر استفاده کرد، (شاید 3 یا 4 ماه در طول سال).

یکی از مزایایی که سقف شیشه ای برای استخر دارد. این است که در همه ساعات و در همه فصل ها می توان از استخر استفاده کرد.

مزایای سقف شیشه ای برای استخر:

1.قابل استفاده بودن استخر در همه ساعات و فصل ها

2.زیبایی بی نظیر و ظاهر مدرن

3.حفظ ویوی باغ و یا محیط اطراف و دید داشتن به آنها در هنگام شنا

4.قابل کنترل بودن دمای محل شنا

6.ایجاد احساس آرامش و تصور شنا در محیط باز

7.تامین نور مناسب در طول روز

8.جلوگیری از کثیف شدن آب استخر با زباله ها و آلودگی های هوا

برخی از سقف ها و محفظه های استخر قابل حرکت هستند. استخر می تواند در چند ثانیه از سرپوشیده به سرباز تبدیل شود. یا برعکس.

سقف شیشه ای برای استخر

محفظه استخر شیشه ای Roll-A-Cover فواید بسیار زیادی دارد.

فواید محفظه استخر:

1.این محفظه های موتوری و یا دستی در لحظه باز و بسته می شوند. وقتی هوا نامساعد شد. محفظه بسته می شود. و می توانید در حالی که محیطی در فضای باز دارید. از استخر خود استفاده کنید.

2.محفظه های استخر Roll-A-Cover می توانند برف ، باران ، یخ و باد و… را تحمل کنند. و از استخر شما در برابر زباله های بیرون محافظت کنند.

3.علاوه بر این ، محفظه استخر شیشه ای گرمای خورشید را حفظ می کند. و به طور طبیعی در ماه های سرد استخر شما را گرم می کند. در زمستان ، گرمای استخر باعث گرم شدن اتاق می شود. بنابراین ، وقتی از استخر خارج می شوید. هرگز با سرما مواجه نمی شوید.

4.محفظه های استخر همچنین به ارزش  ملک شما می افزاید.

5.املاک تجاری مانند هتل ها ، مراکز اجتماعی ، مراکز بهداشتی و … می توانند از داشتن استخر در طول سال تا حد زیادی بهره مند شوند.

این یک ویژگی مثبت برای مهمانان است. و فاکتور بزرگی را به تجارت شما اضافه خواهد کرد. هم برای املاک مسکونی و هم برای املاک تجارتی، وقتی هوا خوب است. و آفتاب گرم می درخشد. می توانید سقف شیشه ای برای استخر خود را باز کنید تا از استخر روباز لذت ببرید.

5.سرمایه گذاری در تبدیل استخر شنای حیاط خلوت خود به یک استخر شنا در طول سال بسیار اهمیت دارد. تا بتوانید در ماه های زمستان در حالی که در خانه هستید. و نمی توانید از استخر عمومی استفاده کنید. از استخر شخصی خود استفاده کنید.

طراحی سقف شیشه ای برای استخر:

طراحی استخر مسکونی از یک مستطیل استاندارد یا هر شکلی که تصور کنید. قابل انجام است.

استخرها را می توان با محوطه سازی در زمین یا سطح بالای زمین ساخت. استخر را متناسب با مقیاس خود درست کنید. اندازه همه چیز نیست. حتی در یک مکان محدود، یک استخر کوچک می تواند فضایی صمیمی و زیبا ایجاد کند.

صرف نظر از شکل و اندازه استخر ، می توانید استخر رو باز را به استخر سرپوشیده تبدیل نمایید. و از آن در تمام طول سال استفاده کنید.

به سرمایه گذاری در استخر سرپوشیده فکر می کنید؟ در اینجا چند نمونه زیبا برای الهام بخشیدن به طراحی شما و به نمایش گذاشتن گزینه های متفاوت و جالب طراحی آورده شده است.

استخر سرپوشیده
استخر پوشیده
سقف شیشه ای با دیزاین

انواع طراحی استخر

شیشه در سقف برای استخر
سقف شهشه ای مجلل استخر
شیشه بالای استخر
استخر با سقف شیشه ای

هنگام صحبت از طراحی استخر، انتخاب های زیادی وجود دارد. با این حال، انتخاب های شما از این گزینه ها خارج نمی باشد:

1.طراحی استخر سنتی:

طرح های کلاسیک استخر امتحان خود را پس داده اند. بعضی اوقات طراحی ساده و سنتی بهترین راه حل است. و مقرون به صرفه می باشد.

یک استخر مستطیل، راست خط یا هندسی شکل آسان تر ساخته می شود. حداکثر فضا را برای شنا فراهم می کند. و اکثر سبک های معماری خانه ها را تکمیل می کند. با همه نوع سبکی سازگار است.

2.طراحی استخر شنای مدرن:

طرح های مدرن استخر، استخرهای کلاسیک “جدید” برای کسانی است که به دنبال محصول خاص هستند.

این استخرها از ویژگی های منحصر به فرد استخر و اطراف آن استفاده می کنند. مانند: کار با سنگ، آبشارها، تجهیزات ورزشی مانند جت شنا، پله های ورودی گسترده، وان های آبگرم، تاقچه های مخصوص نشستن و …

افزودن عناصر پیشرفته مانند نور LED، شومینه، تلویزیون و سیستم های صوتی در استخر و اطراف آن، استخرهای سنتی یا کلاسیک را به فضاهای واقعاً مدرن تبدیل کرده است.

3.طراحی استخر شنای Freeform:

استخرهای Freeform بیشتر شبیه یک برکه یا دریاچه طبیعی هستند. بین استفاده از کارهای سنگی گسترده، چشمه ها، آبشارها، باغ ها و سایر ویژگی های ارگانیک، این استخرها از منحنی ها و خطوط روان برای ایجاد فضاهای واقعی استفاده می کنند.

مهم نیست که کدام سبک از استخر را ترجیح می دهید. یک استخر شنا با طراحی سفارشی، با سقف جمع شونده، می تواند تاج شکوه حیاط و خانه شما باشد.

صاحبان خانه اغلب استخر را به عنوان عنصر بصری قوی می دانند. هنگامی که استخرها شامل بسیاری از امکانات تخصصی و ویژگی های جذاب طراحی باشد. مانند سقف شیشه ای برای استخر، از نوع جمع شونده یا سقف ثابت و یا …

انواع شیشه قابل استفاده برای سقف شیشه ای:

1.شیشه سکوریت

2.شیشه لمینت

3.شیشه هوشمند

4.شیشه ضد گلوله

و…

پر استفاده ترین شیشه شیشه سکوریت است. این شیشه قیمت کمتر نیز دارد.

تهیه سقف شیشه ای برای استخر:

هنگام ساختن قسمت جدیدی از خانه خود، به متخصصین آن کار مراجعه نمایید. چرا که این افراد امتحان خود را پس داده اند. قبل از تهیه ی یک سقف شیشه ای برای استخر خود به مجموعه ای مراجعه کنید. که کاربلد و حرفه ای باشد. سابقه آن را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال، آیا مشتریان آنها از پروژه های انجام شده راضی هستند؟

در حالی که افزودن همزمان استخر و محفظه جمع شده سقف در یک زمان مقرون به صرفه تر است. اگر بودجه شما اجازه نمی دهد. می توانید در آینده برنامه ریزی کنید. که استخر خود را با دیوارهای شیشه بپوشانید.

گرچه این کار همیشه توصیه نمی شود. ممکن است هزینه های اضافی نیز به همراه داشته باشد. اما در واقع یک گزینه است.

برای این کار باید اطمینان حاصل کنید. که استخر خود را با در نظر گرفتن این موضوع طراحی کرده و ساخته اید.

برای اطمینان از اینکه روند کار در آینده به درستی پیش می رود. از کمک سازنده استخر و یک متخصص محفظه جمع شونده سقف شیشه ای برای استخر استفاده کنید.

مواردی مانند طراحی مکانیکی، دسترسی به محیط و موارد دیگر از این جمله خواهد بود. محفظه باید در نظر گرفته شود. و احتمالاً از قبل در حوضچه نصب شود. و نوع و زاویه آن نیز در نظر گرفته شود.

محل قرارگیری تجهیزات استخر نسبت به استخر نیز در این سناریو و همچنین نصب لوله کشی و اتصالات برقی مهم است. و در آخر بازسازی استخر را نیز باید در نظر بگیرید.

مجموعه سهند در با سی سال تجربه بهترین متخصصان در این زمینه را دارد. شما می توانید. با تماس با شماره های موجود، مشاوره رایگان دریافت کنید.

نورگیرهای جمع شونده

گیف استخر با سقف شیشه ای

نورگیرهای جمع شونده از ویژگی های منحصر به فردی هستند. که فضای استخر داخلی شما را کاملاً تغییر می دهند.

آنها برای عایق بندی حوضچه شما در برابر شرایط نامساعد جوی و در عین حال آفتاب و هوای تازه طراحی شده اند. آنها فضاهای راحت و آرام را برای تمام فصول ایجاد می کنند.

مزایای نورگیرهای جمع شونده

  • 1

    • بسته به استخر داخلی شما می توان نورگیر جمع شونده را برای هر فضایی اضافه یا طراحی کرد.
  • 2

    • ویژگی منحصر به فردی است که فروش خانه شما را افزایش می دهد.

  • 3

    • ضمن حفظ امنیت و راحتی شما، این سیستم اجازه می دهد. تا نور طبیعی روز نیز به داخل منزل شما وارد شود.

سقفی از جنس شیشه برای استخر

نکاتی برای سفارش سازی و زیبایی بیشتر استخر:

1.اگر دوست دارید. در کنار استخر سرگرم شوید. فضای اطراف استخر را با صندلی های ریلکسی، صندلی ها، میزها و چترهای آفتابگیر و … دیزاین کنید.

2.یک آبشار سنگی کاملاً طبیعی یک استخر شنا به سبک تالاب ایجاد می کند.

3.گیاهان مناسب، رنگ و جوی زیبا به استخر وارد می کنند. در زیر سقف جمع شونده گیاهان می توانند در طول سال به خوبی رشد کنند.

4.از ویژگی های جالب و شخصی سازی شده استفاده کنید. که می تواند حیاط خانه شما را به یک استراحتگاه گرمسیری یا اتاق نشیمن اضافی تبدیل کند.

5.یک آلاچیق سفارشی با BBQ یکپارچه، سینک ظرفشویی، یخچال، و … نمونه هایی از وسایل اضافی در اطراف استخر شما هستند. که می توانند حیاط خانه شما را به یک اتاق دلنشین تبدیل کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید 🙂

66010017 66023214