در تاشو (folding)

در تاشو

در تاشو

درب تاشو یکی از برترین درب‌های پیشرفته است که قصد داریم امروز با هم بررسی کنیم. درب‌های تاشو از جمله درب‌هایی هستند که این روزها استفاده از آنها بیشتر نیز شده است. این درب‌ها با پیشرفته شدن تکنولوژی پا به عرصه نهادند. این روزها کمتر کسی به وسایل قدیمی اهمیت می‌دهد. پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن وسایل و تجهیزات موجب روی کار آمدن وسایل بسیار زیبا و باکیفیت شده است. این وسایل از همه نظر می‌توانند از ابزار قدیمی پیشی بگیرند. یکی از وسایل پیشرفته و زیبایی که در طی این سال‌ها بسیار محبوب و رایج شده است، درب تاشو می‌باشد!

درب‌های تاشو نوع جدید و زیبایی از درب‌ها هستند که بزرگ‌ترین مزیت آنها زیبایی چشم گیر است. همچنین این درب‌ها در کنار زیباتر کردن محیط اطراف خود، به صرفه جویی در جای شما نیز کمک بسیاری می‌کنند. با ما همراه باشید تا درب‌های تاشو و مزایای استفاده از آن را با هم بررسی کنیم.

در تاشو

در تاشو به چه درب‌هایی گفته می‌شود؟

در تاشو در حقیقت به نوعی از درب‌های پیشرفته گفته می‌شود که مانند کاغذ در یک قسمت تا می‌خورند. این درب‌ها دارای طراحی مبتکرانه‌ای هستند. این ابتکار از یک طرف در زیبایی درب‌ها دیده می‌شود و باعث آن است که کسی نتواند به راحتی از این درب‌ها چشم بردارد. از طرف دیگر این ابتکار در کاربرد در تاشو نیز دیده می‌شود که همین طراحی مبتکرانه‌ی تا شدن درب، موجب صرفه جویی در مصرف فضا نیز می‌شود. اما ویژگی‌های این درب تنها در این موارد خلاصه نمی‌شود.

ویژگی‌های درب تاشو

صرفه جویی در فضا

درب‌های تاشو به علت طراحی ویژه‌ای که دارند، رو به بیرون و یا داخل باز نمی‌شوند. بلکه در همان چارچوب در مانند یک تکه کاغذ تا می‌خورند! این طراحی باعث شده است که نیازی به فراهم کردن فضا برای باز کردن درب به بیرون نداشته باشید و بتوانید این درب را حتی در یک راهروی بسیار باریک نیز استفاده کنید.

عدم باز و بسته شدن با هر عاملی

این درب‌ها به علت ماهیت خود مانند درب‌های معمولی باز و بسته نمی‌شوند. درب‌های تاشو فقط با نیروی دست شما تکان می‌خورند. این موضوع مهم باعث می‌شود درب شما با وزش باد یا سایر عوامل محیطی و بدون خواست شما تکان نخورد. هر یک بار استفاده‌ی شما از درب موجب کاسته شدن از ماندگاری لولاهای آنها می‌شود. پس درب‌های تاشو بدین وسیله ماندگاری بالاتری خواهند داشت.

توقف درب در هر نقطه دلخواه

شما می‌توانید این درب‌ها را با در هر نقطه که می‌خواهید متوقف کنید! برای مثال می‌توانید آنها را یک تای کوچک بزنید و در همان حدود قفل کنید. بدین وسیله می‌توانید حتی زمانی که دست‌های شما به کاری مشغول است نیز از درب عبور کنید و وارد اتاق خود شوید.

کمترین میزان آسیب رسانی

درب‌های تاشو به آرامی بسته می‌شوند و حتی در صورت رها کردن در تاشو، این درب باز هم به شدت به جایی برخورد نمی‌کند. پس از این نظر می‌توانید مطمئن باشید که هرگز خطری انگشتان شما را تهدید نمی‌کند. همچنین از طرف دیگر این درب‌ها خطر برخورد درب با صورت اشخاص را هم از بین برده‌اند. چرا که آنها رو به داخل و یا خارج باز نمی‌شوند بلکه فقط در امتداد خود درب تا می‌شوند. پس اگر ناخواسته هم درب را باز و بسته کنید باز به هیچ کسی آسیب نمی‌زنید. به همین دلیل این درب یک انتخاب مطمئن برای افرادی است که دارای بچه کوچک و یا حیوانات خانگی هستند.

ظاهر بسیار شیک

طراحی منحصر به فرد درب‌های تاشو به آنها ظاهری بسیار مدرن و خاص هدیه کرده است. این درب‌ها برای هر مکانی با هر طراحی مناسب هستند. مهم نیست که درب را برای چه مکانی استفاده می‌کنید، درب تاشو به محیط اطراف شما نیز زیبایی دلچسبی می‌بخشد.

در تاشو

در تاشو

جمع بندی

در تاشو از برترین درب‌های مدرن است که در این مقاله آن را با هم بررسی کردیم. این روزها به علت پیشرفت جوامع، بیشتر افراد به وسایل مدرن روی آورده‌اند. آنها ترجیح می‌دهند به جای وسایل قدیمی و معمولی از انواع جدید و مدرن استفاده کنند. یکی از آن وسایل مدرن نیز درب تاشو است. این درب‌ها دارای مزایای ویژه‌ای همچون طراحی زیبا، صرفه جویی در فضا، امنیت بالا و… هستند که تمامی آنها را برای شما توضیح دادیم.

سوال دارید؟ با ما تماس بگیرید:)

66010017 66023214