نرده شیشه ای

امروزه از انواع نرده شیشه ای پله و بالکن در ساختمان سازی استفاده می شود. این نرده ها بسیار کاربردی هستند و تنوع زیادی نیز دارند. قیمت نرده شیشه ای تراس و پله با توجه به مدل آن، نوع شیشه بکار رفته، ابعاد نرده و … محاسبه می شود.صنعت ساختمان سازی روز به روز در حال پیشرفت است. استفاده از شیشه در دکوراسیون مدرن امروزی رایج است. از شیشه برای ساخت انواع درب و پنجره، سقف شیشه ای، بالکن شیشه ای، شیشه پنلی، نرده و حتی پله شیشه ای و … استفاده می شود. در گذشته بیشتر از نرده های فلزی و حتی چوبی استفاده میشد. با گذشت زمان نرده های سنگی روی بورس آمدند. اما امروزه یکی از زیباترین و پرطرفدار ترین نرده ها نرده شیشه ای است.

انواع نرده شیشه ای بالکن

نرده شیشه ای چیست؟

نرده‌های شیشه ای نوع شیشه‌ای نرده برای استفاده در بالکن و یا به عنوان نرده اطراف پله هستند. این نرده‌ها امروزه نه در مدل‌های چوبی و یا فلزی بلکه در مدل شیشه‌ای نیز تولید می‌شوند که یکی از زیباترین مدل‌هاست.

در حال حاضر شیشه یکی از وسایل رایج در طراحی‌هاست که می‌تواند محصولات بسیار زیبایی به ارمغان آورد. از مزایای نرده‌ها نیز می‌توان به نمای بسیار زیبا و شفافی که در عین کمترین هزینه به شما هدیه می‌دهند اشاره کرد. همچنین از لحاظ امنیت نیز این نرده ها بسیار مطمئن هستند و از شیشه‌های بسیار با کیفیتی در آنها استفاده می‌شود.

نرده‌های شیشه‌ای که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم معمولا از جنس سکوریت و لمینیت هستند. سکوریت و لمینیت هر دو از جنس شیشه‌های بسیار با کیفیت و مرغوب می‌باشند. این شیشه‌ها را در حقیقت می‌توان شیشه‌های نشکن دانست!

از این رو نیز از این نوع شیشه ها در ساخت این نرده‌ها استفاده می‌شود تا بتوانند به خوبی محافظ جان شما باشند. اما این نرده‌ها دارای انواع متفاوتی هستند. با ما باشید تا انواع نرده‌های شیشه‌ای را با هم بررسی کنیم.

قیمت نرده شیشه ای پله

انواع نرده شیشه ای

نرده‌های شیشه‌ای فیکس پوینت

این نرده با فلز فولاد بسیار قوی و ضد زنگ ساخته شده است. در طراحی این نرده، شیشه و پله‌ها تماما در یک راستا قرار می‌گیرند. شما می‌توانید به دلخواه خود برای این نرده‌ها از دستگیره آلومینیوم و یا استیل استفاده کنید.

شکل قرارگیری این نرده‌ها به آنها مقاومت بی نظیری می‌دهد. این نرده را حتما باید با دقت فراوان نصب کنید. چرا که حتی یک سانتیمتر اشتباه نیز خسارات زیادی به شما وارد می‌کند.

نرده‌های اسپیگت

این نرده‌های شیشه‌ای بسیار سریع‌تر از دیگر نرده‌ها اجرا می‌شوند. نرده اسپیگت از تلفیق شیشه یک لایه و دو لایه لمینت تشکیل می‌شود. ما پیشنهاد می‌کنیم که برای دوام بیشتر کار از کمی چسب سنگ استفاده کنید تا نرده ایستایی بیشتری در زمین داشته باشد و خیال شما نیز راحت‌تر باشد. این نوع نرده در زمان اجرا به دقت و مهارت بالایی نیاز دارد.

نرده‌های شیشه‌ای اکسپوز یا روی کار

این نرده‌ها همان‌هایی هستند که برای بالکن و یا پرتگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آلومینیوم در ساخت این نرده استفاده شده است که مقاومت و دوام آن را به شدت بالا برده است.

این شیشه‌ها نه بر روی یک سطح غیر صاف بلکه بر روی پایه‌هایی از آلومینیوم قرار می‌گیرند که همین امر موجب بالا رفتن تعادل نرده و ماندگاری بیشتر آن می‌شود.

نرده کار شده با فیکس پوینت

نرده شیشه ای بالکن

مزایا:

1. محدود نکردن میدان دید.

2. بزرگتر نشان دادن تراس یا راه پله یا …

3. زیبایی خیره کننده.

4. تنوع بالا.

5. ظاهر مدرن.

6. کیفیت و طول عمر بالا.

7. حفظ نور طبیعی.

8. ایجاد امنیت و جلوگیری از سقوط.

9. متنوع و قابل پیاده سازی در طرح دلخواه.

10. نصب آسان و سریع.

11. ضد زنگ.

12. هزینه پایین نصب و نگهداری.

13. ضد زنگ.

و …

معایب:

1. بعضی از مدل های انواع نرده شیشه ای پله و نرده شیشه ای تراس قیمت بالایی دارند.

2. به نظافت مداوم نیاز دارند.

3. نظافت قسمت بیرونی نرده دشوار است.

4. نظافت نادرست و برخورد برخی از اجسام سخت با نرده می‌تواند باعث خط و خش افتادن به آن شود.

5. اگر برای پایین بودن قیمت نرده از شیشه ضعیف استفاده شود ممکن است شیشه مورد استفاده برای نرده بشکند.

فیکس پوینت

کاربرد ها:

این نوع نرده در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این نرده در مواردی مانند نرده پله برقی بسیار استفاده می شود. در پاساژهای لوکس و مدرن نیز معمولا برای هر طبقه از نرده های شیشه ای استفاده می شود.
با توجه به قیمت نرده شیشه ای تراس یکی از موارد استفاده از این نوع نرده استفاده از آن در بالکن و تراس است همچنین از انواع نرده های شیشه ای برای پله داخل ساختمان، راه پله و … استفاده می شود.
کاربرد این نرده ها محدود نیست. می توان از آن ها در تمامی مصارف تجاری، اداری، منازل مسکونی، مجتمع ها و … استفاده کرد.

۲:۱۹

قیمت نرده شیشه ای پله و بالکن :

موارد زیادی هستند که در قیمت این نوع نرده تاثیر می گذارند. مواردی مثل ابعاد نرده، محل نصب، نوع نرده، طرح های سفارشی سازی شده، نوع شیشه قابل استفاده، سایر متریال مورد استفاده و کیفیت متریال و … در قیمت تاثیر گذار هستند.

بنابراین به طور کلی نمی‌توان قیمت نهایی برای هر متر مربع نرده شیشه ای بیان کرد. هرچه ابعاد نرده بزرگتر باشد، متریال آن خاص تر و با کیفیت تر باشند، نصب نرده دشوار باشد و … قیمت نرده شیشه ای تراس نیز بالاتر می‌رود.

قبل از اعلام مبلغ نهایی قابل پرداخت باید نوع و طرح نرده مشخص شود. در مطالب فوق با انواع نرده شیشه ای پله و تراس آشنا شدیم.

پله کار شده با شیشه

انواع نرده قابل استفاده برای تراس و پله :

یکی از محبوب ترین نوع نرده در دکوراسیون های امروزی نرده شیشه می باشد. اما نرده ها انواع مختلفی دارند و از متریال های مختلف ساخته می شوند. در صورتی که با مطالعه معایب نرده های شیشه ای به این نتیجه رسیده اید که علاقه ای به استفاده از این نوع نرده ندارید، می توان حفاظ استیل را جایگزین کرد.

یکی دیگر از نرده های پرطرفدار پرفروش نرده استیل است که این نوع نرده نیز در کاربردهای مختلف قابل استفاده می باشد. معمولاً در راه پله های مجتمع ها، مصارف اداری و … از نرده استیل استفاده می شود. این نوع نرده نیز قابل سفارشی سازی است و تنوع بسیار بالایی دارد. قیمت نرده استیل نیز به موارد مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان یک قیمت نهایی برای آن اعلام کرد.

به جز نرده استیل و نرده های ساخته شده از شیشه، نرده های چوبی و سنگی نیز موجود می باشند. در برخی از ساختمان های لوکس با طراحی دکوراسیون سبک کلاسیک از نرده های سنگی استفاده می شود. نرده سنگینی نیز تنوع بسیار بالایی دارد.

شیشه مناسب ساخت نرده:

معمولاً برای ساخت نرده های شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده می شود. اما انواع شیشه های دیگر نیز موجود هستند که قابلیت تبدیل به نرده را دارند. مانند شیشه سندبلاست، شیشه لمینت، شیشه ضد گلوله، شیشه هوشمند، و …

هر یک از شیشه های نامبرده شده ویژگی های خاص خود را دارند. به طور مثال اگر دنبال یک نرده با شیشه مات هستید، شیشه سندبلاست می تواند برای ساخت نرده مورد نیاز شما مناسب باشد. اگر به دنبال یک نرده با شیشه مقاوم و نشکن هستید، شیشه لمینت و شیشه ضد گلوله بهترین انتخاب برای شما هستند.

شیشه هوشمند یکی از خاص ترین مدل های شیشه است که به صورت هوشمند قابلیت تغییر دارد و در موارد خاص می تواند یک انتخاب بسیار خاص محسوب شود. معمولاً با توجه به کاربردی بودن شیشه سکوریت ساده و قیمت مناسب آن، برای ساخت نرده های شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده می شود.

بالکن شیشه ای

نرده شیشه ای ارزان:

قیمت نرده شیشه ای تراس و پله به انواع نرده شیشه پله و تراس بستگی دارد. اگر یک نرده ساده با ابعاد استاندارد انتخاب کنید که طراحی خاصی نداشته باشد و شیشه مورد استفاده برای ساخت نرده، شیشه سکوریت ساده باشد. شما می توانید ارزانترین نرده شیشه ای را برای کاربرد مورد نظر خود خریداری کنید.

معمولاً ارزانترین نوع نرده نرده های ساده هستند که با شیشه سکوریت ساخته می شوند. برخی از نرده های شیشه ای در کنار خود اتصالات فلزی یا … دارند. استفاده از این اتصالات و متریال در کنار نرده ساده شیشه ای می تواند قیمت آن را بالاتر ببرد.

نحوه سفارش نرده :

1. ابتدا باید ابعاد نرده مشخص شود و اندازه گیری دقیق محل نصب نرده توسط متخصص این کار انجام شود.

2. سپس طرح دلخواه و مدل از میان انواع نرده شیشه ای پله و بالکن انتخاب می شود.

3. در مرحله بعدی نوبت به انتخاب متریال می رسد. به طور مثال اگر نرده انتخابی شما ترکیبی از شیشه و فلز است. رنگ فلز، نوع فلز، ضخامت آن و … باید انتخاب شود. همچنین نوع شیشه، ضخامت شیشه، طرح شیشه، و … باید به طور کامل مشخص شود.

4. در مرحله بعدی با توجه به سفارش ثبت شده، ساخت نرده صورت می‌گیرد.

5. در آخرین مرحله نرده ها در محل مورد نظر نصب می گردند.

نکته: هنگام ثبت سفارش نهایی می توان قیمت نهایی را مشخص کرد. البته در حین ثبت سفارش همکاران ما قیمت های انواع نرده شیشه ای پله و بالکن را به شما اعلام می کنند. تا شما با توجه به بودجه در نظر گرفته شده بتوانید انتخاب درست تری داشته باشید.

نمونه کار نرده

نکات نگهداری از نرده شیشه ای :

1. از برخورد اجسام سنگین با نرده های شیشه ای جلوگیری کنید.

2. سعی کنید برای حفظ شفافیت نرده به طور مداوم آنها را نظافت کنید.

3. هنگام نظافت از وسایل مخصوص استفاده کنید.

4. از مواد شوینده اسیدی و خیلی قوی و دستمال های زبر و سفت برای نظافت نرده استفاده نکنید.

نصب نرده :

طریقه نصب نرده های شیشه ای با توجه به نوع آن انجام می شود. نصب نرده باید توسط افراد ماهر و با تجربه در این زمینه باشد. محل نصب در قیمت نرده تاثیر گذار است. اگر نصب دقیق انجام نشود خسارت زیادی به بار می آید و ممکن است نرده امنیت، کارایی و زیبایی خود را نداشته باشد.

همکاران ما در مجموه sahandoor با بیش از 30 سال تجربه خدماتی حرفه ی و بی نقص ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پیش فاکتور و قیمت می توانید با شماره های موجود در صفحه تماس بگیرید.

انواع نرده شیشه ای بالکن

جمع بندی :

1. بهترین، لوکس ترین و مدرن ترین انواع نرده، نرده های شیشه ای هستند.

2. نرده با ترکیب فلز، چوب و سایر متریال نیز قابل سفارش می باشد.

3. نرده های شیشه ای انواع مختلفی دارند. انتخاب نوع نرده به سلیقه افراد و کاربرد مورد نظر بستگی دارد.

4. معمولاً برای ساخت نرده از شیشه سکوریت استفاده می شود. اما شیشه های دیگر نیز با توجه به نیاز قابل جایگزین می باشند.

5. هرچه متریال مورد استفاده برای ساخت نرده با کیفیت تر و خاص تر باشند و ابعاد نرده بزرگتر و مدل آن متفاوت تر باشد، قیمت نرده نیز بالاتر می رود.

6. نصب نرده به سرعت و راحت انجام می شود. اما این مورد به محل نصب نیز بستگی دارد.

7.هرچه محل نصب نرده ها خاص تر باشد، قیمت نصب بالاتر می رود و مدت زمان بیشتری نیز برای نصب مورد نیاز است.

8.برای نظافت نرده باید از مواد شوینده خاص استفاده شود. استفاده از دستمال ها و ابزار های سفت و خشن و برخورد آنها با نرده می تواند باعث خش افتادن شیشه ی نرده شود.

9. برای اینکه نرده شفافیت خود را داشته باشد بهتر است به طور مداوم نظافت شود.

10. برای طول عمر بالاتر نرده از برخورد اجسام سخت با آن جلوگیری کنید.

سوال دارید؟ با ما تماس بگیرید:)

09120729724

66010017 66023214