شیشه سایز بزرگ

شیشه سایز بزرگ

شیشه سایز بزرگ گزینه‌ای کاربردی در صنعت شیشه سازی

شیشه سایز بزرگ یکی از برترین شیشه‌ها برای مکان‌های خاص است که امروز می‌خواهیم شما را با آن آشنا کنیم. این مدل به شیشه جامبو نیز معروف است که از برترین طراحی‌ها به شمار می‌رود. امروزه به دلیل پیشرفتی که تمامی شهرها و جوامع را در بر گرفته است، هر روزه وسایلی هر چه پیشرفته‌تر تولید می‌شوند. این پیشرفت را نیز می‌توان در تمامی زمینه‌ها دید. یکی از بیشترین زمینه‌هایی که در آن شاهد پیشرفت هر روزه هستیم تکنولوژی است. پیشرفت در تکنولوژی را می‌توان در تولید هر روزه‌ی وسایل الکترونیکی جالب و جدیدتر مشاهده کرد.

اگرچه پیشرفت تکنولوژی را بیشتر می‌توان در چنین زمینه‌هایی دید، اما این پیشرفت تنها به آن زمینه‌ها محدود نمی‌شود. امروزه تکنولوژی با بیشتر زمینه‌های دیگر ادغام شده است. زمینه‌هایی همچون: علوم تجربی، مد و فشن، اقتصاد و همچنین معماری! بله یکی از برترین این زمینه‌ها معماری است. همین ادغام تکنولوژی با معماری باعث شده است که امروزه شاهد به وجود آمدن وسایل جالب در این زمینه باشیم. یکی از جالب‌ترین وسایلی که با استفاده از همین پیشرفت به وجود آمده است، شیشه جامبو می‌باشد. با ما همراه باشید تا این شیشه را به شما معرفی کنیم.

شیشه سایز بزرگ

شیشه بسیار بزرگ یا جامبو چیست؟

این شیشه همانطور که از نام آن پیداست یکی از شیشه‌های بسیار بزرگ به حساب می‌رود. Jambo glass همان شیشه سرتاسری و بسیار بزرگی است که معمولا در آپارتمان‌های بسیار لوکس و یا مجتمع‌های تفریحی، اداری و صنعتی بزرگ می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. کار با شیشه سایز بزرگ همیشه برای معماران و شرکت‌های خدمات دهنده از پر چالش‌ترین کارها به شمار می‌آمد؛ چرا که این شیشه‌ها به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل هستند و بسیار آسیب پذیر می‌باشند. اما شیشه جامبو از قابلیتی برخوردار است که این مشکل را نیز حل می‌کند. با ما باشید تا تمام ویژگی‌های این شیشه را با هم بررسی کنیم.

مزایای استفاده از شیشه بزرگ

بهترین فرایند ساخت شیشه

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این شیشه نوعی شیشه سکوریت است. شیشه سکوریت بهترین جنس شیشه است؛ چرا که از طریق انجام یک سری فرایند بر روی شیشه معمولی به دست می‌آید و از شیشه معمولی بسیار مقاوم‌تر است. شیشه بزرگ نیز طی بهترین فرایند سکوریت شدن و در بهترین کوره‌ها ساخته می‌شود و بدین ترتیب بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌دهد.

امکان چند لایه شدن شیشه

همانطور که پیش از این نیز توضیح دادیم، از بزرگ‌ترین چالش‌ها در این زمینه برای معماران و طراحان، کار با شیشه‌های سایز بزرگ و یکپارچه است. این نیز به دلیل آن است که این شیشه‌ها اغلب یک لایه و بسیار شکننده بوده و به دلیل آنکه به صورت یکپارچه است از میزان آسیب پذیری بیشتری نیز برخوردار است. اما این شیشه به رغم آنکه بزرگ است، قابلیت چند لایه شدن دارد و شما می‌توانید به راحتی با افزودن لایه‌های آن، شیشه را در برابر هرگونه آسیب احتمالی ایمن کنید.

زیبایی بی نظیر

بزرگ‌ترین مزیت استفاده از شیشه سایز بزرگ برخورداری از زیبایی بی نظیر است. شیشه‌های جامبو به صورت یکپارچه و با زیباترین جلوه در مکان مورد نظر شما نصب می‌شوند و باعث خیره شدن نگاه همه به سمت شما خواهند شد. البته این شیشه در کنار برخورداری از ظاهری زیبا و بخشیدن این زیبایی به مکان اطراف خود، در بهترین و مقاوم‌ترین جنس نیز ساخته می‌شود تا شما تمامی مزایا را یکجا و در یک محصول داشته باشید.

شیشه سایز بزرگ
شیشه سایز بزرگ

نکته مهم در رابطه شیشه سایز بزرگ

در کنار تمامی مزایای بالا‌، این شیشه‌ها از یک مشکل بسیار بزرگ نیز برخوردارند. این مشکل نیز همان سایز شیشه‌هاست. شیشه‌های این چنینی به دلیل اندازه‌ای که دارند به شدت در معرض آسیب قرار دارند. البته یکبار که آن‌ها را به درستی نصب کنید دیگری نیازی به نگرانی نیست. پس سعی کنید که برای خرید،‌ جابه‌جایی و نصب این شیشه‌ها حتما از افراد متخصص استفاده کنید و نهایت احتیاط را به جا آورید.

جمع بندی

شیشه سایز بزرگ یکی از برترین شیشه‌هاست که امروز شما را به خوبی با آن آشنا کردیم. این شیشه‌ها از انواع شیشه‌های مدرن هستند که به دلیل زیبایی خاص خود طرفداران بسیاری دارند. این شیشه در حالی که سایز بزرگی دارد اما به راحتی می‌تواند به صورت چند لایه تبدیل شود و مقاومت خوبی را برای شما به ارمغان آورد.