شیشه تاشو بالکنی

 شیشه تاشو بالکنی عنوانی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. از پیدایش و رواج یافتن این نوع شیشه ها زمان زیادی نمی گذرد. آنها مزایای زیادی دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. اما اگر بخواهیم راجع به دلیل به وجود آمدن این نوع شیشه‌ها بگوییم باید انواع شیشه های دیگر را با هم بررسی کنیم.

از شیشه تاشو بالکنی معمولا برای قسمت هایی استفاده می شود که نمای شیشه‌ای دارند. یا افراد می‌خواهند ویدیو بیرون ساختمان به طور کامل حفظ شود.

در این حالت به جای شیشه های معمولی از شیشه های سوپر سایز یا شیشه تاشو بالکنی استفاده می شود.

دلیل اینکه از شیشه های معمولی استفاده نمی شود این است که آنها به صورت یکدست نیستند. باید بین شیشه ها ستونی قرار بگیرد. این ستون جلوی ویو را می‌گیرد. همچنین باعث می‌شود نما آنطور که باید زیبا به نظر نرسد.

پس تا به اینجای کار دو گزینه باقی می ماند. شیشه تاشو بالکنی و شیشه های سایز بزرگ.

قیمت شیشه تاشو بالکنی

شیشه یکسره یا قسمت بندی شده؟

نوع سایز بزرگ به صورت یک دست و یک سره هستند. آنها به خوبی ویو را حفظ می‌کنند. همچنین از بیرون از ساختمان نمای بسیار زیبایی دارند.

اما این شیشه ها یک عیب دارند. شاید همین موضوع باعث شده است بسیاری از افراد به شیشه تاشو بالکنی روی بیاورند. شیشه های سایز بزرگ به صورت یکسره هستند.

آنها نور و نما را به خوبی حفظ می کنند. اما مانع از گردش هوا می شوند. یکی از مزایا یا حتی بهتر بگوییم یکی از وظایف پنجره ها این است که باعث تهویه و گردش هوا می‌شوند.

شیشه تاشو بالکنی این عیب را ندارد. آنها علاوه بر این که ظاهر و نمای بسیار خوبی دارند. در صورت نیاز می توانند جمع شوند و باعث گردش هوا شوند. هنگامی که آب و هوا مساعد است جمع شدن این شیشه ها باعث می شود از منظره و هوای تازه بیشتر لذت ببرید.

شیشه تاشو بالکنی ظاهری شبیه به پنجره ها و شیشه های معمولی ندارد. بین آنها ستون یا پروفیل وجود ندارد. آنها با فاصله کنار یکدیگر قرار نمی گیرند.

طراحی و ساخت این پنجره‌ها به‌گونه‌ای است که هنگام بسته بودن نمایی شبیه به شیشه های ابعاد بزرگ ایجاد می کنند. اما با این تفاوت که می توانند به راحتی جمع شوند.

طریقه استفاده از شیشه بالکنی:

استفاده از این شیشه ها بسیار راحت می باشد. همانطور که گفته شد آنها روی بستری ریل مانند حرکت می کنند. بنابراین به زور و فشاری برای باز و بسته کردن آنها نیازی نیست.

باز و بسته کردن شیشه تاشو بالکنی پیچیدگی خاصی ندارد. آنها به راحتی با یک حرکت ساده که شبیه به باز و بسته کردن پنجره معمولی است باز و بسته می شوند.

هنگام جمع بودن فضای زیادی را اشغال نمی کنند. بنابراین نگران نمای نامناسب شیشه هنگام جمع بودن نباشید. در هر دو حالت نمای بسیار زیبا و کارکردی فوق‌العاده دارند.

دیوار و شیشه تاشو بالکنی

مزایای شیشه تاشو بالکنی:

از مهمترین مزایای این نوع شیشه نمای بسیار زیبایی آن است. همین امر باعث می شود در مجتمع های لوکس، کافه ها و رستوران ها و … بیشتر از شیشه تاشو بالکنی استفاده شود.

مزیت دوم این شیشه آن است که علاوه بر ظاهر زیبا به گردش هوا نیز کمک می کند. آنها می توانند به طور کامل جمع شوند تا شما بتوانید به صورت کامل از فضا و هوای بیرون لذت ببرید.

همچنین می‌توانید تنها قسمتی از شیشه را باز کنید و یا آن را در حالت نیمه باز قرار دهید. تا بدون اینکه به صورت کامل باز شود با حفظ دمای محیط فقط کمی هوا گردش پیدا کند. می توان از شیشه تاشو بالکنی فقط برای تهویه هوا نیز استفاده کرد.

.

موارد استفاده از شیشه تاشو بالکنی:

از این شیشه ها در تمامی موارد می‌توان استفاده کرد. استفاده از آنها محدودیت خاصی ندارد. اما توجه داشته باشید کار را به افرادی بسپارید که به اندازه کافی در کار خود مهارت داشته باشند.

معمولاً از شیشه بالکنی تاشو در کافه ها رستوران ها، فودکورت ها، مجتمع های تجاری، ویلاها و … استفاده می شود.

یکی از مناسب ترین شیشه ها برای نصب در کافه و رستوران ها شیشه تاشو بالکنی است. این شیشه ها هم ویو را به خوبی حفظ می کنند و هم جمع شدن کامل آنها امکان خوبی را به وجود می آورد.

ویو کامل

نمونه کارنمونه کار

تفاوت شیشه بالکنی با کیفیت و بی کیفیت:

شیشه تاشو بالکنی نیز مانند هر شیئ دیگری در نوع های مختلف در بازار موجود می باشد. این دو علاوه بر تفاوت در قیمت در ظاهر و کارکرد نیز تفاوت‌هایی دارند. حتماً باید به آاین تفاوت ها توجه شود.

قیمت برای همه افراد مهم است. ما در سهند دُر سعی می کنیم کیفیت بالا را با قیمتی مناسب عرضه کنیم. تا تمامی افراد بتوانند طعم استفاده مفید و لذت بخش از خدمات حرفه ای و با کیفیت را بچشند.

شیشه بالکنی بی کیفیت و با کیفیت نیز تفاوت هایی دارند.

از مهمترین تفاوت های این دو مورد می‌توان به شیشه مورد استفاده در ساخت آن اشاره کرد. برای ساخت این شیشه از شیشه سکوریت استفاده می‌شود.

این شیشه ها انواع مختلفی دارند. ضخامت، شفافیت، مقاومت و دیگر ویژگی‌های شیشه‌ سکوریت های مختلف می تواند متفاوت باشد.

تفاوت در نحوه ساخت و استفاده از متریال:

از نوع شیشه که بگذریم تراش خوردن شیشه ها، دقت و ظرافت در ابعاد آن ها، زوار های دور شیشه ها، ریلی که روی آن حرکت می‌کند و … نیز می‌توانند نوع های مختلفی داشته باشند.

اگر شیشه تاشو بالکنی درست تراش نخورده باشند و یا ابعاد یکسان نداشته باشند نمای جالبی ندارند و به خوبی کار نمی کنند.

این موضوع باعث می شود که به خوبی چفت نشوند، میان آنها درز وجود داشته باشد و یا ممکن است به روی هم بچرخند و کامل کنار یکدیگر قرار نگیرند.

اگر زوار دور شیشه ها آنطور که باید نصب نشده باشد و کیفیت خوبی نداشته باشد. باعث می شود که طول عمر شیشه پایین بیاید. شیشه در برابر ضربه و تکان آنطور که باید مقاوم نباشد و همچنین ظاهر مطلوبی نداشته باشد.

اهمیت تجربه:

خدمات گران قیمت نیز همیشه کیفیت بالایی ندارند. سعی کنید در انتخاب کمپانی که خدمات را به شما ارائه می دهند نهایت دقت را داشته باشید. تا بتوانید خدماتی حرفه ای را با قیمتی مناسب دریافت کنید.

تجربه مهمترین عامل در ارائه خدمات حرفه ای و بی نقص است. ۳۰ سال تجربه و همراهی شما در کنار مجموعه سهند دُر نشان دهنده کیفیت خدمات و رضایت مشتریان می باشد.

مجموعه ما برای تمامی خدمات خود ضمانت و خدمات پس از فروش در نظر می گیرد. تا خیال شما از همه جوانب راحت باشد. شما می توانید خریدی بی نقص و کامل داشته باشید.

کافیست به ما اعتماد کنید و کار را به مجموعه ای حرفه ای و کاربلد بسپارید. در صورت تمایل می توانید با شماره های موجود در صفحه تماس بگیرید. با تماس از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

همکاران ما در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. همچنین می توانند شما را برای انتخابی بهتر و آگاهانه تر راهنمایی کنند.

شیشه تاشو بالکنی بخشی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه سهند می باشد. امکان بازدید از خدمات و ارائه نمونه کار نیز موجود می باشد.

سکوریت

قیمت شیشه بالکنی:

شیشه تاشو بالکنی نیز مانند دیگر خدمات قیمتش به موارد مختلفی همچون ضخامت، ابعاد، کیفیت متریال مورد استفاده و … بستگی دارد.

نوع مات نسبت به شیشه های سوپر کلیر قیمت بالاتری دارند. همچنین طبیعی است که هرچه متراژ شیشه استفاده شده بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

ضخامت شیشه نیز متغیر است این مورد به انتخاب شما بستگی دارد. قیمت با ضخامت های متفاوت متغیر است.

همچنین شما می توانید بجای استفاده از شیشه سکوریت معمولی از شیشه های ضد گلوله یا شیشه هوشمند نیز استفاده کنید.

این شیشه ها نیز با توجه به ایمنی و قابلیتی که دارند قیمت بالاتری نیز دارند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید 🙂

66010017 66023214