قیمت انواع در اتوماتیک شیشه ای

قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای:

در این مطلب قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. اگر می خواهید بدانید برای چه مکانی چه نوع دربی مناسب است. در ادامه همراه با ما باشید. درب های اتوماتیک یکی از مفیدترین اختراعات بشر در سال‌های اخیر بوده است.

انواع درب اتوماتیک در راحتی تردد، بهداشت و … بسیار موثر بوده‌اند. از آنها می توان به درب های ساده اتوماتیک، گردان، درب اتوماتیک مثلثی، درب اتوماتیک منحنی و … اشاره کرد.

هر یک از انواع درب نام برده شده مزایا و ویژگی هایی دارند. در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

با توجه به شرایط و موارد مختلف قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای تغییر می کند.

با در نظر گرفتن میانگین قیمتی، می توان ترتیبی از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای را بیان کرد.

درب کشویی ساده کمترین قیمت را از میان انواع درب اتوماتیک شیشه ای دارد. در رده بعدی درب تاشو قرار می گیرد. درب منحنی و درب گردان به ترتیب در اولویت های بعدی می باشند. گرانترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای درب مثلثی است.

قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای

چرا از انواع درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنیم؟

قبل از توضیح راجع به هر یک از انواع درب اتوماتیک گفتن چند نکته ضروری است. تمامی درب هایی که قرار است با آنها بپردازیم چند هدف مشترک دارند. آنها برای آن اهداف به وجود آمده اند.

کنترل تردد، راحتی در عبور، عدم لمس دستگیره، بی صدا بودن، ایمن بودن و … تمامی موارد نام برده شده از ویژگی ها و اهداف درب های اتوماتیک هستند.

این نوع درب ها به راحتی با یک چشمی باز و بسته می شوند. طرز استفاده از آنها بسیار راحت است. در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد با استفاده از آنها تردد راحت تر و سریع تر انجام می شود.

این درب ها به دلیل چشمی که دارند بسیار ایمن هستند. هنگام قرار گرفتن هر شی و یا هر فردی در بین درب، بسته نمی شود. که یک ویژگی مهم است. در گذشته گیر کردن اشیا یا افراد در بین درب رایج بود. همین مورد باعث خسارت جانی یا مالی می شد. با به وجود آمدن انواع درب اتوماتیک این مشکل برطرف شد.

این درب ها برای باز و بسته شدن به هیچگونه لمسی نیاز ندارند. بنابراین آلودگی انتقال داده نمی شود. هنگام لمس دستگیره درب های عادی، میکروب ها انتقال پیدا می کنند. انواع درب اتوماتیک شیشه ای بسیار بهداشتی تر هستند.

با توجه به ویژگی هایی که این نوع درب ها دارند. قیمت انواع درب اتوماتیک به صرفه می باشد. کارایی و مزایا در اولویت‌های بالاتری نسبت به قیمت قرار دارند.

نکته مورد توجه این است. برای به صرفه بودن درب و کارایی مناسب کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

مجموعه سهند دُر خدماتی با کیفیت را همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش عرضه می کند. خیال شما از جهت کیفیت و دوام درب کاملاً راحت است.

قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای

دسته بندی انواع درب اتوماتیک شیشه ای:

درب های اتوماتیک را از چند جهت می توان دسته بندی کرد.

شکل ظاهری آن ها

طریقه باز و بسته شدن

تعداد لت های بازشو

موارد یک لت بازشو و دولت بازشو موجود می باشند. درب های دولت از هر دو طرف باز می شود. نوع یک لت از یک جهت چپ یا راست باز می شود. آنها یک لت ثابت نیز دارند.

از نظر شکل ظاهری درب های مثلثی، درب های منحنی، درب گردان، درب تاشو و درب‌های ساده وجود دارند. با نام آنها می توان ظاهر آنها را حدس زد.

در ادامه به طور کامل آنها را بررسی خواهیم کرد. از نظر بازشو درب های گردان کارکردی متفاوت دارند. که قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به دسته بندی که در آن قرار می گیرند متفاوت است.

منحنی

درب گردان:

یکی از انواع درب اتوماتیک شیشه ای درب گردان است. این نوع درب ظاهری استوانه ای مانند دارد. وسط این استوانه با دیواره هایی به چند قسمت تقسیم شده است. تعداد این قسمت ها می تواند متفاوت باشد.

درب های گردان با دیواره های دو قسمته، سه قسمته، چهار قسمته و بیشتر موجود می باشند. این به بزرگی درب بستگی دارد.

دیواره های داخل محفظه استوانه ای به صورت گردشی حرکت می کنند. افراد با قرار گرفتن در محفظه های موجود می‌توانند به سمت دیگر انتقال یابند. برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد درب گردان بهترین انتخاب است.

ویژگی های درب گردان:

1.زیبایی خیره کننده و متفاوت

2.ایمنی بالا

3.مناسب برای مکان های پر رفت و آمد و با تردد بالا

4.قابل استفاده برای مجتمع های تجاری و خاص

5.انتخاب عالی برای دکوراسیون های مدرن و لوکس

نوع گردان از درب اتوماتیک کشویی ساده، درب تاشو و درب منحنی گرانتر است. اما از میان قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای، نوع مثلثی از درب گردان گرانتر می باشد.

درب اتوماتیک مثلثی:

یکی از خاص ترین انواع درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک مثلثی است. این نوع در مواردی استفاده می‌شود که فضای کافی برای استفاده از درب اتوماتیک معمولی نباشد. یا محل باز و بسته شدن درب به گونه‌ای باشد که برای حفظ ظاهر اتاق نتوان از درب های اتوماتیک معمولی استفاده کرد.

آنها به جای قرارگیری روی یک ضلع صاف، روی دو ضلع مثلث قرار می گیرند. درب مثلثی از زاویه و گوشه باز می شود.

ویژگی درب اتوماتیک مثلثی:

1.ظاهری خاص و متفاوت

2.ایمنی بالا

3.مناسب برای مکان های کوچک و با شرایط خاص

و…

گرانترین درب ازمیان قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای، درب مثلثی است.

مثلثی

درب اتوماتیک منحنی:

از دیگر انواع درب اتوماتیک شیشه ای می توان به درب اتوماتیک منحنی اشاره کرد. این نوع درب ظاهری مدرن و خاص دارد. حرکت و باز و بسته شدن درب تقریباً مانند درب اتوماتیک معمولی است.

تفاوت در شکل ظاهری است. درب اتوماتیک منحنی به صورت نیم دایره طراحی شده است. آن روی خط دایره ای شکل باز و بسته می شود. برای ساخت این درب از شیشه منحنی استفاده می شود.

ویژگی درب اتوماتیک منحنی:

1.ظاهری زیبا

2.ایمنی بالا

3.مناسب برای مکان های تجاری، هتل ها و …

4.انتخاب عالی برای دکوراسیون های مدرن

درب منحنی از میان قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای نام برده شده در رده وسط قرار دارد. نوع تاشو و کشویی از درب منحنی ارزانتر و درب گردان و مثلثی از آن گران تر می باشد.

درب اتوماتیک تاشو:

از انواع درب اتوماتیک شیشه ای می توان به درب تاشو اشاره کرد.

درب تاشو از قسمت های مختلف تشکیل شده است. که این قسمت ها در هنگام باز شدن مانند کاغذی تا می خورند. آنها به طرفین یا یک طرف جمع می شوند.

ویژگی درب اتوماتیک تاشو:

1.به حریم بازشو نیاز ندارند.

2.برای فضاهای کوچک مناسب هستند.

3.ظاهر آنها مدرن و زیباست.

4.ایمنی بالایی دارند.

و…

درب اتوماتیک تاشو قیمت مناسبی دارد. این درب با توجه به ساختار و کارایی اش به صرفه می باشد. از میان ارزانترین درب های اتوماتیک، نوع تاشو در رده دوم قرار دارد.

درب تاشو

درب کشویی:

این نوع درب ها ظاهری ساده دارند. کارکرد آنها عادی و ساده می باشد. به صورت کشویی باز و بسته می شوند. از آنها می توان در هر فضایی استفاده کرد.

ویژگی ها:

1.کارکرد آنها ساده است.

2.ایمنی بالایی دارند.

3.ظاهر آنها در عین سادگی بسیار زیبا است.

4.فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

5.آنها در تمامی مکان ها و … قابل استفاده هستند.

ارزانترین قیمت انواع درب اتوماتیک مربوط به درب کشویی ساده است. این نوع از میان انواع درب های نام برده شده پرطرفدارترین است.

مکانیزم کار کرد درب اتوماتیک شیشه ای:

اجزای تشکیل دهنده درب اتوماتیک، فریم، شیشه، چشمی و موتور می باشد.

فریم در دو حالت براق و مات موجود می باشد. معمولاً برای ساخت فریم از آلومینیوم استفاده می شود. برخی از فریم ها آلومینیوم با روکش استیل هستند.

رنگ فریم به سلیقه مشتری بستگی دارد. سفید، نقره‌ای، گلد، رزگلد و مشکی از پرطرفدار ترین رنگ ها هستند. فریم و رنگ آن بر قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر می گذارد.

قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای به براق یا مات بودن فریم نیز بستگی دارد.

شیشه مورد استفاده برای ساخت درب های اتوماتیک، شیشه سکوریت است. می توان از انواع شیشه های ضد گلوله و ضد ضربه نیز برای امنیت بیشتر استفاده کرد.

در مجموعه سهند دُر برای موتور درب اتوماتیک از موتور dunker آلمان استفاده می‌شود. موتور های ترکیه ای و چینی نیز موجود می باشند.

آنها نسبت به موتور آلمانی کارکرد ضعیف‌تری دارند. دور سرعت این موتور بالا است. این سرعت باز و بسته شدن درب را بیشتر می‌کند. سرعت بالای موتور اصطکاک پایین تری نیز دارد. بنابراین مصرف انرژی پایین تر است.

برای قسمت چشمی درب اتوماتیک دو نوع چشمی موجود است. چشمی معمولی و چشمی خطی از انوع آن هستند. کارکرد چشمی بسیار بسیار اهمیت دارد.

ممکن است چشمی درست کار نکند. در این صورت در رفت و آمد مشکل به وجود می آید. حتی ممکن است با وجود قرار گرفتن شی یا فردی در بین درب، درب بسته شود. نوع چشمی و نصب آن بسیار مهم است.

نکته:

بدیهی است که استفاده از متریال ضعیف تر و با کیفیت پایین تر در قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر می گذارد. به طور مثال موتور های چینی قیمت پایین تری نسبت به آلمانی دارند.

علاوه بر اجزای سازنده، قیمت انواع درب اتوماتیک به موارد دیگری نیز بستگی دارد. مواردی چون:

1.متراژ

2.رنگ

3.نوع

4.روکش قاب

5.نوع شیشه و …

قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای

جمع بندی:

قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای به موارد مختلفی بستگی دارد. مواردی چون:

1.نوع درب

2.متراژ آن

3.متریال مورد استفاده

4نوع موتور و …

در حالت کلی به ترتیب:

1.درب مثلثی

2.درب گردان

3.درب منحنی

4.درب تاشو

5.درب کشویی ساده

به ترتیب دارای بیشترین تا کمترین قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای می باشند.

نگهداری از این نوع درب ها ساده است. حفظ درب به شرایط خاصی نیاز ندارد.

توجه داشته باشید. انواع درب های اتوماتیک و کرکره های برقی باید هر چند وقت یکبار چک شوند. این چک بهتر است. توسط افراد متخصص در این زمینه باشد. دلیل این کار پیشگیری از به وجود آمدن خسارت است.

مشکلات به وجود آمده کوچک در صورت عدم توجه می تواند مشکلات بزرگ به وجود بیاورد. این مشکلات هزینه بیشتری از چک کردن دارد.

هر یک از انواع درب اتوماتیک کارکرد مخصوص خود را دارد. با توجه به ظاهر و عملکرد، هریک از درب ها برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای به سلیقه افراد نیز بستگی دارد.

پرطرفدارترین نوع درب، درب اتوماتیک کشویی ساده است. اگر به دنبال خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای هستید. با مجموعه سهند دُر در تماس باشید.

همکاران ما در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. می توانید مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای اطلاع دقیق قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای با شماره های موجود تماس بگیرید. در این صورت با توجه به نیاز شما و قیمت های به روز قیمت نهایی اعلام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید 🙂

66010017 66023214