قیمت انواع کرکره برقی

قیمت انواع کرکره برقی:

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب کرکره برقی قیمت انواع کرکره برقی است. در سالهای گذشته این نوع کرکره ها عضو ثابت هر ساختمان بوده‌اند. اهمیت و نقش آنها را نمی‌توان نادیده گرفت.

انتخاب نوع کرکره برقی با توجه به کاربرد آن، محل قرارگیر، ویژگی های مختلف کرکره های متفاوت، سلیقه افراد و … می‌تواند متفاوت باشد. بی شک برای انتخاب کرکره برقی مناسب باید موارد زیادی در نظر گرفته شود. اما نمی‌توان تاثیر قیمت را در انتخاب نادیده گرفت.

در این مقاله قصد داریم قیمت انواع کرکره برقی را بررسی کنیم. با کاربرد هر یک آشنا خواهید شد. طبیعی که قیمت انواع کرکره برقی نیز مانند دیگر وسایل به قیمت متریال مورد استفاده بستگی دارد.

نمی‌توان با قطعیت راجع به قیمت انواع کرکره برقی صحبت کرد. اما به ترتیب کرکره برقی رول گیتر، کرکره برقی فولادی، کرکره برقی پلی کربنات و کرکره برقی آلومینیومی دارای بیشترین تا کمترین قیمت می باشند.

قبل از توجه به قیمت انواع کرکره برقی باید به ویژگی ها و کاربرد هر یک توجه داشته باشید.

با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به طور کامل هر یک را مورد بررسی قرار دهیم. اگر می خواهید بدانید برای کاربرد مورد نظر خود کدام نوع مناسب است. ادامه این مطلب را از دست ندهید.

قیمت انواع کرکره برقی

کرکره برقی آلومینیومی:

این نوع کرکره یکی از پرطرفدار ترین انواع کرکره برقی است.

معمولاً از آن برای درب پارکینگ ساختمان ها استفاده می شود. از کرکره برقی آلومینیومی می توان برای حفاظت از مغازه ها و فروشگاه ها نیز استفاده کرد.

همانطور که از اسم کرکره برقی آلومینیومی پیداست این نوع کرکره از تیغه های آلومینیومی ساخته می شود. تیغه های کرکره برقی انواع مختلفی دارد. تیغه های ساده، تیغه های قوس دار و تیغه های تقویت شده با فوم از انواع آن هستند.

هر یک از این تیغه ها ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه این ویژگی‌ها را مورد بررسی قرار می دهیم. تیغه های فوم دار عایق صدا هستند. در این نوع تیغ ها بین دو دیواره آلومینیومی از فوم های مخصوص استفاده می‌شود.

این فوم ها از عبور صدا جلوگیری می کنند. این ویژگی در ساختمان های مسکونی می تواند مهم باشد. آرامش مهم‌ترین نیاز ساختمان های مسکونی است. جلوگیری از عبور صدا می تواند این آرامش را حفظ کند.

به وجود آمدن تیغه های قوس دار نیز به صدا مربوط است. تیغه های آلومینیومی ساده، مسطح هستند. آنها هنگام حرکت کرکره باید رول شوند و یا از حالت رول خارج شوند. تغییر شکل دادن تیغه های مسطح از حالت صاف به حالت دایره باعث ایجاد سر و صدا می شود. تیغه های قوس دار با حالت هلالی شکلی که دارند از ایجاد سر و صدای زیاد جلوگیری می کنند.

.

ویژگی کرکره برقی آلومینیومی:

برای مقایسه قیمت انواع کرکره برقی باید راجع به ویژگی های هر یک نیز اطلاعاتی داشته باشید.

آلومینیوم یک فلز ضد زنگ است. آن در برابر شرایط جوی واکنش نشان می دهد.

کرکره برقی آلومینیومی بسیار مقاوم است. بنابراین از نفوذ نیز جلوگیری می کند.

آلومینیوم فلزی با وزن سبک است. به همین دلیل به موتور بسیار قدرتمند و انرژی زیادی برای حرکت آن نیاز نیست.

صرفه جویی در مصرف انرژی یکی دیگر از ویژگی های این نوع کرکره است.

مصرف انرژی از دیگر موارد مورد توجه است. آن در کنار قیمت انواع کرکره برقی مورد توجه قرار می گیرد.

این کرکره کمترین قیمت را از میان انواع کرکره برقی دارد.

از نظر قیمتی ارزانترین کرکره برقی بعدی کرکره برقی پلی کربنات است.

کرکره آلومینیومی

کرکره برقی پلی کربنات:

این نوع کرکره از تیغه هایی با جنس پلی کربنات ساخته شده است. پلی کربنات یک ماده شفاف است. آن رنگ پذیری و مقاومت بسیار بالایی دارد. این نوع کرکره می تواند تنوع رنگی بسیار بالایی داشته باشد.

از مهم ترین ویژگی های کرکره برقی پلی کربنات دوام بسیار بالا در کنار ظاهر شیشه مانند آن است. این یک تناقض بسیار زیبا است. همین ویژگی باعث می شود کرکره برقی پلی کربنات یک انتخاب مناسب برای ویترین مغازه ها باشد.

مانند کرکره های آلومینیومی از کرکره های پلی کربنات نیز در موارد مختلفی همچون پارکینگ و غیره استفاده می شود.

.

ویژگی ها:

پلی کربنات یکی از مقاوم ترین ماده ها است. خیال شما از دوام کرکره راحت باشد. این ماده نیز در برابر شرایط جوی و نفوذ مقاوم است. پلی کربنات به دلیل وزن سبکی که دارد به راحتی با موتورهای استوانه‌ای ساده نیز حرکت داده می شود. سر و صدای تولید شده توسط کرکره های پلی کربنات نسبت به کرکره آلومینیومی بسیار کمتر است.

در برخی از موارد از تیغه های پلی کربنات برای ساخت کرکره های ترکیبی استفاده می شود. به این صورت که قسمتی از کرکره از تیغه های پلی کربنات استفاده می شود. قسمت‌های دیگر آن می تواند کرکره آلومینیومی و یا … باشد.

هنگام مقایسه قیمت انواع کرکره برقی به این موضوع توجه داشته باشید. می توانید از کرکره ترکیبی نیز استفاده کنید.

کرکره پلی کربنات

کرکره برقی فولادی:

بعد از کرکره برقی رول گیتر کرکره فولادی گرانترین نوع کرکره است. آنها به مقاومت بسیار بالا معروف هستند.

برای مقایسه قیمت انواع کرکره برقی باید ویژگی های کرکره ها را نیز مقایسه کنید. کرکره آلومینیومی نسبت به کرکره فولادی رنگ ‌پذیرتر است. تنوع رنگی بهتری هم دارد. اما نوع فولادی به دلیل پوشش الکترواستاتیک بسیار بسیار مقاوم تر است.

طول عمر کرکره برقی فولادی به نسبت دیگر کرکره ها قابل مقایسه نیست. آنها بسیار بادوام هستند. از کرکره برقی فولادی به عنوان کرکره ضد سرقت نیز یاد می شود. معمولاً در مکان های تجاری یا محل هایی که امنیت در آنها از اهمیت بالاتری برخوردار است. از این نوع کرکره استفاده می شود.

.

مزایا و معایب:

این کرکره امنیت و طول عمر بسیار بالایی دارند. توجه داشته باشید. این نشان دهنده این نیست که دیگر کرکره ها امنیت ندارند. از مزایای کرکره های فولادی بگذریم.

آنها دو عیب نیز دارند. تیغه های فولادی هنگام حرکت سر و صدای زیادی تولید می کنند. این صدا می تواند بسیار آزاردهنده باشد. علاوه بر این برای حرکت دادن کرکره فولادی به موتورهای بسیار قوی نیاز است. این کرکره ها وزن بالایی دارند.

نکته بسیار بسیار مهم در مقایسه قیمت انواع کرکره برقی و انتخاب آن وجود دارد. باید به میزان تردد توجه شود. این که کرکره در طول روز چند بار باز و بسته می شود بسیار مهم است.

قیمت انواع کرکره برقی

کرکره برقی رول گیتر:

گرانترین نوع کرکره در مقایسه قیمت انواع کرکره برقی، کرکره رول گیتر است.

این نوع از کرکره فولادی نیز دوام و طول عمر بالاتری دارد. یکی از مهمترین ویژگی های کرکره برقی فولادی این است. در هنگام پایین بودن کرکره نیز تهویه هوا صورت می گیرد.

آنها عایق صدا و حرارت نیستند. گرد و غبار، سرما و گرما و هرگونه صدا در هنگام پایین بودن کرکره به داخل راه پیدا می کند.

در مواردی که نیاز شدید به امنیت وجود دارد از کرکره های رول گیتر استفاده می شود. این کرکره ها از مفتول های فولادی بسیار مقاوم ساخته می‌شوند. آنها به هیچ عنوان قابل نفوذ نیستند. با هیچ وسیله ای بریده نخواهند شد.

موتور کرکره برقی رول گیتر نیز از میان موتورهای توبلار سانترال و ساید می باشد. از این نوع کرکره بیشتر برای حفاظت از انبار ها، کارخانه ها، پاساژ ها، فروشگاه های بزرگ و … استفاده می شود.

برای مقایسه قیمت انواع کرکره برقی بزرگترین عیب این نوع کرکره، قیمت بالای آن می باشد.

.

ویژگی های مهم:

امنیت بسیار بالا

گردش هوا

طول عمر بالا

جلوگیری از نفوذ

کرکره برقی رول گیتر

قیمت انواع کرکره برقی:

همانطور که اشاره شد بالاترین قیمت مربوط به کرکره برقی رول گیتر است. پس از آن کرکره فولادی در دومین جایگاه قرار می گیرد. از نظر قیمتی جایگاه سوم برای کرکره پلی کربنات است. در نهایت ارزانترین کرکره، کرکره برقی آلومینیومی می باشد.

برای محاسبه قیمتی، هر یک از کرکره های نام برده شده در موارد زیادی مورد بررسی قرار می گیرد. نوع موتور کرکره برقی، کشور سازنده موتور، نوع تیغه های کرکره، ضخامت تیغه ها، رنگ تیغه ها، ابعاد کرکره و … از مواردی هستند که بررسی می شود.

با توجه به هر یک از آنها، قیمت انواع کرکره برقی بالا و پایین می شود. شما می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید. از قیمت های به روز مطلع شوید. می توانید مشاوره رایگان دریافت کنید. همکاران ما در سهند دُر تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

قیمت انواع کرکره برقی

انواع موتور کرکره برقی:

قیمت انواع کرکره برقی به نوع موتور آن نیز بستگی دارد. در این قسمت سعی داریم با انواع موتور ها آشنا شویم. همانطور که اشاره شد. قیمت انواع کرکره برقی به کشور سازنده موتور نیز بستگی دارد.

موتور های مختلفی از کشورهای آلمان، ایتالیا، چین، کره و … در بازار موجود است. هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. در مجموعه سهند دُر از بهترین نوع موتور استفاده می شود. رضایت شما تضمین می شود.

قویترین موتور کرکره برقی چیست؟ موتور ساید

این موتور قوی ترین نوع است. از آن برای مکان های پر رفت و آمد و تردد بالا استفاده می شود. همچنین اگر تیغه های کرکره وزن بالایی داشته باشد. یا ابعاد کرکره بسیار بزرگ باشد. از این نوع موتور استفاده می شود.

ناگفته نماند. موتورهای توبلار صنعتی نیز قدرت بسیار بالایی دارند. آنها می توانند در مصارف گفته شده به کار گرفته شوند.

با وجود قدرت زیاد موتور ساید یک عیب نیز دارد. این موتور هنگام کار سر و صدایی زیاد ایجاد می کند.

موتور سانترال در جایگاه دوم قرار می گیرد. این موتور نسبت به موتور ساید قدرت کمتری دارد.

ساده ترین نوع موتور کرکره برقی چیست؟ موتور توبلار

موتور توبلار یا موتور استوانه‌ای ساده ترین نوع موتور است. این موتور قیمت پایین تری نسبت به موتورهای نام برده شده قبلی دارد. در اکثر کرکره ‌برقی ها می توان از موتور استوانه‌ای یا توبلار استفاده کرد.

در پایان باید بدانیم که تشخیص نوع موتور مناسب به شرایط زیادی بستگی دارد. مشاوران ما برای انتخاب در کنار شما خواهند بود.

موتور کرکره

موتور سانترال

موتور استوانه ای

نکات لازم برای طول عمر بالاتر کرکره برقی:

تا اینجای مقاله نکات قابل توجهی راجب قیمت انواع کرکره برقی و … دانستیم. اگر قصد خرید و انتخاب کرکره برقی را دارید. بعد از مقایسه کاربرد و قیمت انواع کرکره برقی باید طرز صحیح استفاده از آن را بدانید.

نکات بسیار ساده ای وجود دارد. می توانید آن ها را رعایت کنید. با رعایت این نکات طول عمر کرکره برقی شما چند برابر خواهد بود.

اولین نکته و مهمترین نکته این است. قبل از ایراد پیدا کردن کرکره آن را بررسی کنید. هر وسیله برقی به رگلاژ و بررسی منظم نیاز دارد. شما با این کار از بروز مشکل جلوگیری خواهید کرد. همچنین طول عمر کرکره را بسیار بالاتر خواهید برد.

بهتر است با تغییر فصل سرما و گرما انواع کرکره برقی بررسی شود. به خصوص در فصل سرما ممکن است در کارکرد کرکره اختلالاتی رخ دهد.

شما با رگلاژ و چک کردن کرکره توسط تعمیرکار از بروز عیب ها و خسارت بیشتر جلوگیری خواهید کرد.

مجموعه سهند دُر برای تمامی خدمات خود و برای هر رنج قیمت انواع کرکره برقی، ضمانت و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. این مجموعه رگلاژ و تعمیر انواع کرکره برقی را نیز انجام می دهد. برای تعمیر و رگلاژ کرکره های برقی خود نیز می توانید با مجموعه سهند دُر تماس باشید.

تمامی خدمات این مجموعه زیر نظر افراد متخصص در آن زمینه انجام خواهد شد.

نظافت:

نکته دوم نظافت انواع کرکره برقی است.

اگر کرکره برقی درست نظافت نشود ممکن است قیمت انواع کرکره برقی برای شما بسیار بیشتر تمام شود. زیرا مشکلات و عیب هایی به وجود خواهند آمد.

اول اینکه سعی کنید نظافت منظم برای کرکره برقی داشته باشید.

نظافت تیغه ها را می توانید با یک دستمال، ابر و یا … انجام دهید.

تیغه های کرکره قابل شست و شو نیز می باشند. هنگام شست و شو سعی کنید شست و شو را از یک فاصله مشخص از موتور آغاز کنید. رسیدن آب به موتور می تواند باعث خرابی آن شود.

از مواد شوینده اسیدی و خیلی قوی استفاده نکنید. نظافت موتور نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ورود گرد و خاک به موتور می تواند باعث آسیب رساندن به آن شود. سعی کنید نظافت موتور را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید. همکاران ما می‌توانند برای رگلاژ، تعمیر و نظافت کرکره برقی در کنار شما باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید 🙂

66010017 66023214