کابین دور دوش

کابین دور دوش

کابین دور دوش حمامی لوکس جمع و جور!

کابین دور دوش محصول پیشرفته و جدیدی است که امروز می‌خواهیم شما را با آن آشنا کنیم. اگر حمامی کوچک در اختیار دارید اما با این وجود علاقه دارید که فضای دوش شما از دیگر بخش‌های حمام جدا باشد، این کابین مخصوص شماست. این کابین نوعی دیوار شیشه‌ای دور تا دور حمام است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروزه یک پیشرفت عظیم را در زمینه ساختمان سازی و طراحی می‌توانیم شاهد باشیم. به دلیل همین پیشرفت است که این روزها با انواع طراحی‌های درب و پنجره جدید و متفاوت رو به رو هستیم.

از زمینه‌هایی که پیشرفت در آن بسیار زیاد مشاهده می‌شود، طراحی وسایل برای منزل است. امروزه می‌توان انوع مختلف و جدیدی از درب‌ها همچون درب‌های کرکره‌ای و شیشه‌ای را مشاهده کرد. یا انواع پنجره‌ها و دیوارها را. اما محصولی که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم، کابینی برای اطراف دوش، کاملا جدید و شیشه‌ای است. با ما باشید تا شما را با این محصول برتر آشنا کنیم.

کابین دور دوش

کابین دور دوشی چیست؟

حمام شیشه‌ای، کابین دوش و یا دور دوش شیشه‌ای، به نوعی دیواره شیشه‌ای دور تا دور یک دوش حمام گفته می‌شود. این کابین‌ها همچون اتاقک‌هایی کوچک و مخصوص حمام می‌مانند که از آنها می‌توان در هر مکانی استفاده کرد. کابین‌های دور دوشی به علت طراحی تماما شیشه‌ای خود، می‌توانند محصولی به شدت لوکس را برای شما به ارمغان آورند.

کابین‌ها نسبت به نوعی که هستند می‌توانند امکانات و تجهیزات بسیاری همچون حکوزی و یا حمام بخار را برای شما به ارمغان بیاورند و تمامی امکاناتی که فکرش را هم نمی‌کنید در یک مکان بسیارکوچک برای شما جمع‌آوری کنند. این محصول نیز در قیمت‌های متغیری موجود است که این قیمت به عوامل مختلفی در کابین دور دوش شما بستگی دارد. یکی از عواملی که قیمت کابین به آن بستگی دارد،‌ نوع و جنس کابین مورد استفاده شماست. با ما همراه باشید تا شما را با انواع کابین‌ها آشنا کنیم.

مزایای استفاده از یک کابین دور دوش

استفاده از کابین‌های دور دوش علاوه بر آن که محصولی بسیار لوکس به شما هدیه می‌دهد، همچنین دارای مزایای زیر است:

  • امنیت بالا
  • پیشنهادی مناسب برای خانه‌های کوچک
  • تمیزی آسان
  • عدم خیسی بخش‌های دیگر حمام
  • عدم اتلاف انرژی
  • جداسازی فضای حمام از دیگر بخش‌ها
  • موجود در انواع قیمت‌ها

انواع کابین‌های دور دوشی

کابین دوش ساده

این نوع از کابین‌ها از ساده‌ترین و رایج‌ترین کابین‌های دوش مورد استفاده هستند. از این رو به این کابین‌ها ساده می‌گوییم چرا که تنها از یک دوش برخوردار هستند و هیچ امکانات و تجهیزات دیگری ندارند. اگر بودجه شما محدود است، این کابین‌ها به علت مزایایی که دارند بهتر از حمام‌های معمولی می‌باشند اما اگر دستتان از نظر قیمت باز است می‌توانید گزینه‌های پیشرفته‌تری را انتخاب کنید.

کابین دوش پیشرفته

این کابین‌ها بر خلاف نوع قبلی از هر تجهیزاتی که فکرش را بکنید برخوردار هستند. کابین‌های پیشرفته دارای جکوزی، جت مخصوص ماساژ، سونا و دیگر امکانات می‌باشند. استفاده از این نوع حمام شاید دارای قیمت بالاتری باشد اما یک حمام فوق‌العاده با لوکس‌ترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کابین دوش دست ساز

در این نوع کابین ساخت حمام تماما به شما بستگی دارد. برای ساختن یک کابین دست ساز شما می‌توانید به راحتی و با نصب چند پانل بر روی لبه یا کف حمام، وان، جکوزی، زیر دوشی و… برای خود یک کابین دور دوش مناسب بسازید. شاید ساخت این نوع کابین هزینه زیادی نداشته باشد اما برای ساخت آن حتما باید دقت بالایی داشته باشید و از یک فرد متخصص کمک بگیرید. به علاوه این کابین امکانات کابین‌های دیگر را نیز ندارد.

کابین دور دوش
کابین دور دوش

جمع بندی

کابین دور دوش از محصولات پیشرفته‌ای است که امروز شما را با آن آشنا کردیم. این کابین‌ها مخصوص افرادی است که در منازل کوچکی زندگی می‌کنند اما می‌خواهند فضای دوش آنها از دیگر بخش‌های حمام، جدا باشد. کابین‌های دور دوش تماما شیشه‌ای هستند و دارای طیف گسترده‌ای از شکل و رنگ‌ها می‌باشند که شما می‌توانید به راحتی محصول مورد علاقه خود را از آنها تهیه کنید. ما امروز انواع کلی این کابین‌ها را خدمت شما معرفی کردیم تا به راحتی بتوانید یک کابین مناسب برای خود تهیه کنید.

سوال دارید؟ با ما تماس بگیرید:)

66010017 66023214